دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1397 - 09:17
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور:

اندیشکده‌های راهبردی برای گره‌گشایی از مشکلات کشور ایجاد شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: با ایجاد اندیشکده‌های راهبردی بسیج در سطح ملی و استانی می‌توانیم برای گره‌گشایی از مشکلات کشور گام برداریم. هدف اصلی این اندیشکده‌ها رفع مشکلات جامعه و گام برداشتن برای آبادی ایران اسلامی است.
کد خبر : 274562

به گزارش خبرنگار آنا، جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید در سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: حمله اخیر امریکا به سوریه چیزی جزء شکست او در منطقه نیست و امروز خود مسئولان امریکا اذعان به شکست کردند و این شکست ها مدیون همین گفتمان مقاومت اسلامی که در منطقه شکل گرفته است.


دارا افزود: اینکه عده ای می گویند مقابل آمریکا تسلیم شویم یا مقاومت کنیم و جواب این سوال را کجا پیدا کنیم برمی گردد به اینکه کشورهای سلطه گر چه می خواهند و ما چه می خواهیم، بهترین راه این است که باید مقاومت کنیم برای اینکه اگر ارزش ها، آرمان ها، ثروت و منافع ملی را بخواهیم حفظ کنیم راهی جز مقاومت نیست.


وی ادامه داد: آنچه امروز مهم است اینکه شهدای ما پیشگام تر از مسئولان در حمایت از منافع ملی ما هستند، بیش از 70درصد از ذخایر انرژی جهان در منطقه خاورمیانه است، کشورهایی مثل امریکا حضورشان در خاورمیانه برای این است که دست روی این منافع بگذارند و آنها را در این منطقه به غارت و یغما ببرند. آیا ایستادگی مقابل چنین کشورهایی و در مقابل نظامی که به عنوان نظام سلطه مطرح است مقاومت کردن کار درست یا نادرستی است؛ دعواهایی که کشورهای سلطه گر مثل امریکا و هم دستان او در اروپا دنبال می کنند همه این دعواها برای حفظ همین منافع است.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: نظام سلطه اسلام ناب را به انحراف و تفرقه بین مسلمان ایجاد می کند. امروز کشوری مثل عربستان اولین خریدار تسلیحات نظامی از امریکا است.


وی به وظیفه ما در قبال شهدا اشاره و بیان کرد: امروز وظیفه تک تک ما چه کسانی که در عرصه علم هستند و چه سایر اقشار جامعه چه از کارگر و کشاورز همه ما مسئول حفظ خون این شهدا هستیم، شهدایی که ارزش ها و منافع ملی و آرامش و ثبات خود را مدیون این عزیزان هستیم.


این مقام مسئول در سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید کشور پابه پای اقشار ممختلف بسیج درصدد این است که در جهت شکوفایی کشور گام بردارد و این راه شهدا را دنبال خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته