دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1397 - 09:20
به مناسبت روز جانباز برگزار شد؛

گردهمایی استادان و کارکنان ایثارگر واحد اهواز

نخستین گردهمایی استادان و کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، برگزار شد.
کد خبر : 274487

به گزارش خبرنگار آنا از اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این گردهمایی با اشاره به میلاد باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع)، جانبازان را شهدای زنده کشور خواند و گفت: این عزیزان، با تحمل سختی ها و مشقات دوران جانبازی خود، همچنان در حال مبارزه هستند.





وی با برشمردن برخی از ویژگی ها و سجایای حضرت ابوالفضل العباس (ع)، وفاداری، غیرت و پیروی از ولایت را به عنوان شاخص های مهم آن حضرت عنوان کرد و افزود: امروز ایثارگران، جانبازان و آزادگان مسئولیت سنگینی را به عنوان مدافع حرم انقلابی و ولایی برعهده دارند.


دکتر براتی با تاکید به اینکه سال های گذشته به استادان و کارکنان ایثارگر و جانباز توجه زیادی نمی شد گفت: با حمایت ها و پیگیری های دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد افزایش امتیازات و رفع مشکلات این قشر در دانشگاه هستیم.



در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز،7 فرزند شهید،15 رزمنده،10 جانباز و 11 ایثارگر در دو بخش اساتید و کارکنان مشغول به فعالیت هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته