دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1394 - 14:29
دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت و گو با آنا:

امت اسلامی حمایت از فلسطین را تا محو صهیونیست غاصب ادامه می دهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان علاوه بر بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی امروز شرکت کردند.
کد خبر : 27408

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دانشگاهیان دانشگاه ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، همگام و همدوش با مردم مؤمن و روزه دار استان گیلان، ساعت ده و نیم صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با مشت های گره کرده و استوار تر از همیشه، بار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند تا نفرت و انزجار خویش را همصدا با امت مسلمان در اقصی نقاط جهان از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند و نشان دهند در لبیکی عاشقانه به ندای خمینی کبیر (ره) تا خون در بدن جاری است، از قدس و این آرمان شریف دفاع می کنند.


روزه داران گیلانی با سر دادن شعارهایی همچون داعشی و تکفیری عامل اسرائیل اند، با همه جنایت گروهکی ذلیل اند، در کشتن مسلمان در هر دیار و کشور ، داعشی و اسرائیل متحد یکدیگر، فریاد یک امت، نجات قدس است، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود بار دیگر به جهانیان نشان می دهند که در سایه اتحاد و همدلی امت های اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی نابود می شود.









امیرتیموری: صهیونیست غاصب بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران، همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آنها ادامه خواهد یافت



دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز همدوش با مردم همیشه در صحنه و روزه دار شهر رشت، صبح روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


مردم و دانشگاهیان رشت خود را پس از راهپیمایی به میعادگاه نماز جمعه رسانده تا آخرین آئین عبادی – سیاسی نماز جمعه در ماه پر مهر و برکت رمضان در صفوفی بهم فشرده از حضور مسلمانان بصیر و آگاه بخوانند.


دبیر هیأت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه راهپیمایی این روز در گفت و گو با خبرنگار آنا، روز قدس را نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار کرد: قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مظلوم فلسطینی مبدل شده است.


دکتر علیرضا امیرتیموری با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)،بزرگ پرچمدار انسانیت و روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است، یادآور شد:بی‌شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می‌لرزد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان علاوه بر بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی امروز شرکت کردند.


امیرتیموری خاطرنشان کرد: صهیونیست غاصب بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران، همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آنها ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته