دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت تیم فوتبال ذوب‌آهن در اردوی ترکیه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به نمایندگی از اعضای کادر اجرایی، فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن متن پیامی را خطاب به خانواده جان‌باختگان و مصدومان حادثه کارخانه ذوب آهن صادر کرد.
کد خبر : 27395

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،متن پیام به این شرح است:«در شرایطی که برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های فصل آینده رهسپار اردوی تدارکاتی بودیم خبر حادثه‌ای که برای تنی چند از کارگران و زحمت‌کشان عزیز ما در کارخانه معظم ذوب آهن رخ داد، همه ما را متاثر ساخت.


ضایعه تاسف بار انفجار کنورتور شماره 2 بخش فولادسازی شرکت سهامی ذوب آهن قلب همه ما را به درد آورد و از همین جا از خانواده‌های داغدیده، مصدومین عزیز حادثه و یکایک کارگران و کارکنان خدوم ذوب آهن می‌خواهیم ما را نیز شریک غم خود در این اتفاق بدانند.


بدون هیچ تردیدی حضور الهام بخش پرسنل شریف کارخانه ذوب آهن در بازیهای تیم فوتبال ذوب آهن یکی از مهمترین دلایل نتایج خوب و موفقیتهای ذوب آهن در فصل گذشته بود و از امروز جای خالی عزیزان تازه گذشته را با تمام وجود احساس خواهیم کرد.


برای مرحومین حادثه علو درجات را از خداوند منان مسئلت داریم و امیدواریم عزیزانی که دچار مصدومیت شده اند نیز هرچه سریعتر بهبود یابند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته