دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1397 - 17:01
در چهارمین کارگروه اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز تصویب شد؛

طرح تامین بخشی از نیاز گوشتی و گیاهان دارویی استان البرز در واحد کرج

چهارمین جلسه کارگروه تحقق اقتصاد مقاومتی به ریاست دکتر محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و حضور اعضای کارگروه مربوط در سالن شورای واحد کرج تشکیل شد.
کد خبر : 273875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول گروه تخصصی کشاورزی واحد کرج در این همایش به تفکیک وظایف بین کارگروه تولیدات گیاهی، کارگروه صنایع چوب، کارگروه تولیدات دام، طیور و آبزیان و کارگروه کنفرانس ها پرداخت و دو طرح مهم اجرایی در حال اجرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را تشریح کرد.


دکتر حبیبی با توجه به پتانسیل های موجود در بین دانشجویان و استادان واحد کرج تصریح کرد: «این طرح ها اکنون آغاز شده و پیش نویس طرح توسعه آن نیز در حال تهیه است که با تامین منابع مالی اولیه و به اجرا در آمدن آن می‌توان بخشی از نیاز گوشتی و نیاز به گیاهان دارویی استان را تامین کرد.»



طرح‌های راه‌اندازی کلینیک صنعتی جامع، طرح راه اندازی مراکز آموزش‌های بین المللی جوشکاری، سامانه مشاوره تخصصی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، راه‌اندازی مدرسه اشتغال از سوی کارگروه صنعت به صورت مشروح مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.


پیشنهادهایی درباره برگزاری دوره های آموزشی درآمدزا از سوی کارگروه خدمات توسط دکتر محمدرضا بلیاد مطرح و بررسی شد.


در چهارمین جلسه کارگروه تحقق اقتصاد مقاومتی واحد کرج سه کارگروه کشاورزی، صنعت و خدمات به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و نتایج حاصل از جلسات تخصصی خود ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته