دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1397 - 14:30
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ:

تخلفی در بازی‌های لیگ صورت نگرفت

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تاکنون تخلفی در بازی‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر صورت نگرفته و همه بازی‌ها در سلامت کامل برگزار شد.
کد خبر : 273778

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با حساس شدن بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول نظارت مسئولین فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته انضباطی و کمیته اخلاق بیشتر از قبل شد تا هیچ حقی از تیمی ضایع نشود.


اما روز گذشته هومن افاضلی سرمربی نفت تهران اعلام کرد که تیم‌های دیگر به جای تماس گرفتن با ما تلاش کنند تا در زمین مسابقه مجوز بقا در لیگ را به دست بیاورند و همچنین در مسابقات لیگ دسته اول هم بازیکنان یک تیم مدعی که برابر تیم دیگری شکست خوردند بازیکنان تیم مقابل را به پول گرفتن از سایر مدعیان متهم کردند تا در مقابل آنها با قدرت ایستادگی کنند.


سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نظارت سازمان لیگ و همچنین کمیته اخلاق بر تخلف‌های صورت گرفته در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول گفت: «سازمان لیگ جلسات متعددی برای نظارت بر بازی‌های هفته‌های پایانی تدارک دیده است و نتایج جلسات به این صورت بود که همه بازی‌های حساس چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول با نظارت زیادی برگزار شود و در صورت بروز تخلف گزارش تخلفات از سوی ناظران ارسال شود تا ما این تخلفات را در اختیار کمیته اخلاق و همچنین کمیته انضباطی قرار دهیم.»


وی ادامه داد: «در هفته‌های گذشته هیچ گزارشی مبنی بر اینکه تخلفی در بازی‌های لیگ صورت گرفته باشد به دست ما نرسیده است و همه بازی‌ها در سلامت کامل برگزار شد. در برخی مواقع صحبت‌هایی مطرح می‌شود که نمی‌توان ادعا کرد که تخلفی صورت گرفت. به عنوان مثال اینکه یک تیم وسط جدول تیم مدعی را شکست می‌دهد نمی‌توان تخلفی برای او درنظر گرفت که چرا آن تیم مقابل تیم مدعی با قدرت ظاهر شد.»


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد قطعی شدن بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر گفت: «مشکلات ورزشگاه خرمشهر برطرف شد و این بازی 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته