دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد چابهار:

بینش استراتژیک امام راحل هوشیاری همیشگی ملت‌ها را در پی داشته است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار گفت: بینش استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در انتخاب آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موجبات هوشیاری همیشگی ملت ها از جمله مسلمانان را در مقابله با توطئه های دائمی رژیم اشغالگر صهیونیستی و سردمداران استکبار و ظلم را در پی داشته است.
کد خبر : 27345

دکتر محمدحسین یاراحمدزهی در گفت و گو با خبرنگار آنا در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان هر سال که با ابتکار بی بدیل بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی روز قدس نامگذاری شده است، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی است.


وی ادامه داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت مستکبران جهانی ضمن اشغال سرزمین فلسطین، قدس شریف و قبله اول مسلمانان و آواره کردن مردم، همواره تلاش دارد برای رهایی خود از چنگال عدالت، واگرایی در صفوف انسانی بین‌المللی و نیز ممالک و ملل اسلامی را تقویت و ترویج کند.


یاراحمدزهی اظهار کرد: بینش استراتژیک حضرت امام خمینی(ره) در انتخاب آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از یک طرف موجبات حفظ یاد قدس شریف و حمایت دائم عدالت خواهان عالم (مسلمان و غیر مسلمان) از مردم مظلوم این سرزمین را فراهم کرده و از طرفی هوشیاری همیشگی ملت‌ها از جمله مسلمانان را در مقابله با توطئه‌های دائمی رژیم اشغالگر صهیونیستی و سردمداران استکبار و ظلم را در پی داشته است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار افزود: قطعا حضور پررنگ تمامی اقشار مردم مسلمان و سایر آزادیخواهان در راهپیمایی روز قدس این اهداف استراتژیک را به سرانجام خوش نزدیکتر و بیش از پیش رژیم صهیونیستی را تضعیف و تلاش‌های جبهه استکبار را برای ایمن‌سازی این رژیم اشغالگر را با ناکامی و شکست مواجه می‌کند.
به گزارش آنا، دانشجویان، کارکنان، استادان و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در راهپیمایی عظیم امروز حضور یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته