دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 12:12
لژیونر والیبال ایران:

هدف اسکرابلچاتوف قهرمانی در لیگ والیبال لهستان است

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: همه بازیکنان تیم اسکرابلچاتوف برای رسیدن به قهرمانی در لیگ والیبال لهستان می‌جنگند.
کد خبر : 273428

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آخرین دیدار از مرحله مقدماتی تیم والیبال لهستان (پلاس لیگا) برگزار شد و طی آن تیم‌های اسکرابلچاتوف و زاکسا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود یاران عبادی‌پور خاتمه پیدا کرد.


اسکرا با حضور عبادی‌پور در سه ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 17 و 34 بر 32 زاکسا، صدرنشین پلاس‌لیگا را شکست داد. دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلچاتوف در این مسابقه توانست 13 امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.


میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلچاتوف درمورد پیروزی تیمش در آخرین بازی مرحله مقدماتی اظهار داشت: «این بازی بسیار برای ما مهم بود و نیاز داشتیم که به پیروزی برسیم. در هر مسابقه‌ای که وارد می‌شویم باید تلاش کنیم کم اشتباه ظاهر شویم، اما با این وجود ما در دیدار برابر زاکسا ایرادهایی هم داشتیم که باید برطرف کنیم.»


وی ادامه داد: «زاکسا را شکست دادیم و حالا باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. کارمان در مرحله نیمه‌نهایی بسیار سخت است و احساس می‌کنم بازی دشواری پیش‌روی ما است. این مرحله برای ما بسیار مهم خواهد بود و شاید بتوانم بگویم مهمترین بازی فصل جاری را انجام خواهیم داد. ما هم مانند همه تیم‌ها و بازیکنان به دنبال قهرمانی هستیم و برای رسیدن به آن می‌جنگیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته