پاسخگویی سامانه ملی سفر به بیش از 53هزار تماس در نوروز 97
بهگزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابطعمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد رنگرز رئیس سامانه ملی سفر امروز دوشنبه 27 فروردین با بیان این مطلب گفت: «سامانه 09629 همچون سالهای گذشته، در ایام نوروز 97 در راستای همافزایی با برنامههای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به صورت شبانهروزی به رفع نیازهای اطلاعاتی گردشگران و مسافران پرداخت.»
وی افزود: «در زمان اجرای طرح نوروزی 97، به 53هزار و 80 تماس در حوزههای مختلف گردشگری از جمله اطلاعات راهها، وضعیت آب و هوا، جاذبههای گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی و مراکز خدمات رفاهی پاسخ داده شد.»
به گفته رنگرز، بر اساس اطلاعات ثبت شده، در بازه زمانی 26 اسفند ماه 1396 تا 17 فروردین ماه 1397، بیشترین تماسهای گرفته شده با سامانه 09629 به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات راهها و وضعیت ترافیکی جادههای مواصلاتی کشور اختصاص داشت.
بنا بر این گزارش، تهران با 6308 تماس و مازندران با 4951 تماس، استانهایی هستند که بیشترین تعداد تماس از آنها به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/