دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفت؛

حمایت بیش از 4 هزار استاد دانشگاه آزاد اسلامی از مقاومت فلسطین

استادان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر : 273336

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، روز گذشته نشستی در دفتر جهاد اسلامی فلسطین با حضور ابوشریف نماینده این دفتر و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از جمله محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، وحید یامین‌پور معاون فرهنگی بسیج اساتید و رخشاد حجازی معاون علمی پژوهشی بسیج اساتید برگزار شد.


در این نشست اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت کردند.


محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف این نشست اعلام حمایت قاطع نخبگان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن حدود ۳۷۰ کانون بسیج اساتید در سراسر کشور با 4 هزار و ۷۵۰ استاد انقلابی حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین تقدیم ابوشریف نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین می‌کند و ان‌شاءالله بتوانیم خواست رهبر انقلاب اسلامی را حداقل در حد گفتمان‌سازی پیش ببریم.


یامین‌پور نیز گفت: بعد از رفتار توهین‌آمیز ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به‌نظر می‌رسد نهضت دوباره‌ای در کل جهان اسلام در حمایت از فسلطین و در اوج‌گیری نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است. الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء... و از حماقت آنها، این بود که دوباره این آرمان را در فضای جهان اسلام احیا کرده‌اند. این تصاویری که به‌خصوص از غزه مخابره شد به‌نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با همه رسانه‌هایی که در اختیار دارند، نمی‌توانند این جنایات را انکار و مخفی کنند. با وجود مشغولیت ایرانیان ولی قاطبه مردم ایران همیشه قلباً از مردم فلسطین حمایت کرده‌اند و در این ایام بیشتر.


معاون فرهنگی بسیج اساتید خاطرنشان کرد: اسرائیل تقریباً در تمام اهدافش در منطقه و ماموریت‌هایی که تعریف کرده بود، شکست خورده است.


نماینده دفترجهاد اسلامی فلسطین هم با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی‌بر اینکه «زمانی می‌رسد که گروهی از آدم‌های نادان می‌آیند، آنها به نیابت قوم خود صحبت می‌کنند و رئیس قوم خود می‌شوند»، گفت: متاسفانه اکنون همان زمان است و افرادی مثل محمدبن‌سلمان حاکم شده‌اند، حتی اگر معاویه با محمدبن‌سلمان مقایسه شود، معاویه در مقابل او یک پادشاه بزرگ بود اما محمدبن‌سلمان کوتوله حساب می‌شود.


ابوشریف خاطرنشان کرد: مشکل فعلی فلسطین، آمریکا یا اسرائیل نیست بلکه مشکل آدم‌های نادانی هستند که قدرت را در اختیار دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته