دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 09:41
هومن افاضلی:

اصرار بازیکنان نبود از نفت جدا می‌شدم

سرمربی تیم نفت‌تهران گفت: من تا همین حالا هم اضافه در تیم مانده‌ام و اگر اصرار بازیکنان نبود از نفت جدا می‌شدم.
کد خبر : 273321

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه فصل بهار برای تیم نفت تهران ناخوشایند بوده و این تیم با پذیرش 3 شکست در این فصل اسیر سندروم آن شده است، گفت: «اصلا قبول ندارم که سندروم بهار عامل شکست‌های اخیر تیمم بوده است. مسائل مدیریتی و حاشیه‌هایی که برای تیم ایجاد شد، ذهن بچه‌های ما را خراب کرد و نگذاشت آنها همچون همیشه به مصاف رقبای خود بروند.»


وی ادامه داد: «متاسفانه مسئله مالکیت باشگاه حل نشده و باشگاه نفت تهران به طور کامل به شرکت تهران کاررسا واگذار نشده است. به دنبال این اتفاق هم یک سری مسائل و مشکلات مالی برای بازیکنان تیم به وجود آمد و تیم به لحاظ تدارک مناسب دچار مشکلات شد. بازیکنان تیم هم کاملا حق دارند چرا که وقتی با عدم دریافت مطالبات‌شان مواجه شدند، این موضوع به خاطرشان آمد که در این فصل 2 مالک دیگر هم در تیم دیده‌اند که نتوانسته به آنها پرداخت مالی مناسب را داشته باشد. حرف‌های زیادی به بچه‌ها زده شد ولی آنها در تصورشان شرکت‌ های بهنام پیشرو کیش و پارس طلاییه نقش بسته و به شرکت تهران کاررسا هم نگاهی مشابه دارند.»


سرمربی تیم نفت‌تهران در مورد اینکه با رخ دادن چنین اتفاقاتی می‌توان به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار بود یا خیر، عنوان کرد: «شاید ما روی کاغذ شانس برای صعود داشته باشیم ولی الان هر کاری هم انجام شود، مسائل روحی تیم قابل حل شدن نیست. احساس بچه‌ها برای آنکه در لیگ برتر بمانند، از بین رفته و آنها تمرکز لازم برای مصاف با حریفان‌شان را از دست داده‌اند. هر تلاشی هم که انجام دهیم آب رفته به جوی برنمی‌گردد.»


وی در واکنش به این موضوع که عدم امیدواری او این تصور را ایجاد می‌کند که نفت در دو بازی پایانی‌اش از پیش بازنده است، تصریح کرد: «من از لحاظ مدیریتی مشکلات تیم را گفتم ولی این حرف را نزدم که ما برابر رقبایی که داریم حتما بازنده خواهیم شد. فوتبال 90 دقیقه است و در جریان بازی هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. ما برای باختن به میدان نمی‌رویم و امیدواریم که در دو بازی باقیمانده بتوانیم به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.»


افاضلی در خصوص اینکه اگر نفت تهران را در لیگ برتر نگه دارد، فصل بعد در این تیم می‌ماند یا نه، اظهار داشت: «من تا همین الان هم اضافه در تیم مانده‌ام. دو هفته پیش تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم چرا که به این نتیجه رسیدم که مشکلات مالکیت تیم باعث شده بود تا نتوانیم نمایش همیشگی‌مان را اجرا کنیم. به اصرار بازیکنان در کنار تیم ماندم و به نظر خودم ماندنم در تیم اضافه بوده است چرا که شرایط برای ادامه همکاری مناسب نیست. بعد از این دو مسابقه هم از نفت جدا می‌شوم.»


سرمربی تیم نفت‌تهران درباره اینکه اگر تا روز یکشنبه که تیمش بازی دارد مشکلات مالکیتی حل شد، چقدر بخت ماندن نفت در لیگ برتر افزایش پیدا می‌کند، بیان کرد: «نمی‌دانم چه اتفاقاتی ممکن است برای تیم رخ دهد ولی من همه تلاشم را خواهم کرد تا بازیکنان را از لحاظ روحی در شرایطی قرار دهم که بتوانند بهتر از چند دیدار اخیر بازی کنند. از طرف دیگر هم صبر می کنم تا ببینم تا روز یکشنبه چه اتفاقتی می‌افتد. هر چند خیلی امیدوار نیستم.»


افاضلی در خصوص دیدار با پارس جنوبی جم در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: «بازی بسیار سختی داریم. تیم پارس جنوبی از سرمربی با تجربه و با دانشی بهره می‌برد. مهدی تارتار جزو مربیان خوب لیگ است و ورای انتظارات نتیجه گرفته است. ما برای آنکه برنده شویم خیلی باید زحمت بکشیم چون پارس جنوبی سورپرایز این فصل لیگ برتر است و به طور حتم در خانه اش به اسانی باج نمی دهد.»


وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش در دیدار با پارس جنوبی جم اظهار کرد: «محرومی نداریم ولی چند بازیکن تیم مصدوم هستند و باید ببینیم پزشک تیم تا روز یکشنبه چه تعداد از مصدومان را آماده بازی می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته