دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 08:40
هفته سی‌و‌یکم لیگ دسته اول؛

اوج هیجان در لیگ یک/ جنگ نساجی و نفت برای صعود

هفته سی و یکم لیگ دسته اول امروز در حالی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته نفت مسجد سلیمان به مصاف نساجی قائمشهر می‌رود.
کد خبر : 273180

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران این روزها هفته‌های داغش را پشت سر می‌گذارد و امروز در هفته سی و یکم این رقابت‌ها 9 دیدار در شهرهای مختلف به صورت همزمان برگزار می‌شود.


جنگ مدعیان در مسجد سلیمان


حساس‌ترین بازی هفته سی ویکم را دو تیم مدعی نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر در مسجد سلیمان انجام می‌دهند. هم اکنون شاگردان محمود فکری با 63 امتیاز درصدرجدول قرار دارند و شانس اصلی صعود به لیگ برتر هستند و در طرف مقابل هم شاگردان جواد نکونام با 57 امتیاز در مکان چهارم قرار دارند و امیدوارند با پیروزی در بازی امروز بتوانند گام محکمی برای صعود بردارند.


چند قدم تا صعود فجرسپاسی


تیم رده دوم فجرسپاسی هم در یک بازی مهم در شیراز به مصاف مس کرمان خواهد رفت. فجرسپاسی در این فصل عزمش را جزم کرد تا بعد از سال‌ها بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برگردد و در این مسیر سخت باید از سد مس کرمان که در رده هفتم جدول قرار دارد عبور کند.


تلاش بابلی‌ها برای جایگاه دومی


تیم رده سومی خونه به خونه بابل که در هفته‌های گذشته بهترین نتایج را در لیگ دسته اول کسب کرد در هفته گذشته شکست بدی مقابل ملوان متحمل شد و امروز باید در بابل مقابل شهرداری ماهشهر قرار بگیرد تا همچنان پشت سر نفت مسجد سلیمان و فجرسپاسی یکی از اصلی‌ترین شانس‌های صعود به لیگ برتر باشد.



امید کم بادران برای لیگ برتر


بادران تهران که این سال‌ها همیشه یکی از مدعیان صعود بود در این فصل هم گرچه شانس کمی برای صعود دارد اما همچنان یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است و امروز در یک بازی راحت باید به مصاف صبای قم برود. صبای قم که سقوطش به لیگ دسته دوم مسجل شد این هفته‌ها به هیچ حریفی نه نمی‌گوید و با گل‌های زیاد مغلوب حریفان می‌شود.


قوی سپیدانزلی همچنان در حسرت صعود


شاگردان نادر دست‌نشان در تیم ملوان هم در این فصل موفق نشدند به لیگ برتر صعود کنند و این هفته‌ها دیدارهای مهمی را پیش رو ندارند. ملوان در هفته سی و یکم باید در یک دیدار تشریفاتی به مصاف راه‌آهن دیگر تیمی که سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شد برود.


سایر بازی‌های هفته سی و یکم هم امروز میان تیم‌های لیگ یکی برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است بازی‌های هفته سی و یکم به صورت همزمان راس ساعت 17 آغاز می‌شود.



برنامه بازی‌های هفته سی ویکم


نفت مسجد سلیمان - نساجی قائمشهر


فجر سپاسی - مس کرمان


خونه به خونه - شهرداری ماهشهر


بادران - صبای قم


ملوان - راه‌آهن


گل گهر سیرجان - شهرداری تبریز


آلومینیوم اراک - برق جدید شیراز


ایران جوان بوشهر - اکسین البرز


ماشین سازی تبریز - مس رفسنجان




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته