مشتریمداری در راس برنامههای بیمه سلامت
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بیمه سلامت، طاهر موهبتی در جمع مدیران و کارکنان شرکت آتیه سازان حافظ گفت: امسال ۹ هدف کلی برای سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است که هر ماه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت به نحوی که ۴۰ درصد از پرداختیهای سازمان به مدیران با این نگاه خواهد بود که انتظار داریم سایر بخشهای سازمان نیز این اقدام را انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه این سازمان در سال جاری به منظور مدیریت هزینه تنها براساس سقف اعتبارات هزینه خواهد کرد، افزود: قانون برنامه ششم نیز بر این موضوع تاکید کرده است به نحوی که اگر بیش از اعتبارات هزینه شود به معنای تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.
موهبتی با تاکید بر اینکه مدیریت در شرایط بحرانی ارزشمند است، بیان کرد: حتما باید برنامهمحور باشیم و مدیریت هزینه کنیم و از تک محصولی خارج شوید. اگر امروز از این فرصت استفاده نکنیم تبدیل به تهدید میشود.
وی بر اهمیت نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی نقش اصلی را در توسعه دارد. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ۸۰ درصد منابع ملی و تولید ثروت نتیجه نیروی انسانی است. نیروی انسانی خلاق، ماهر، متخصص، متفکر و تولید کننده ثروت را باید تکریم کرد و از دست نداد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بیمه مشتری مداری است، خطاب به مدیران گفت: اگر برنامهمحوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری مداری رعایت شود، کارنامه خوبی را رقم خواهید زد. با شرکای کاری و مشتری حرف بزنید و در تکریم ارباب رجوع پیشتاز باشید و از پرسنلی که موجب اعتلای مجموعه میشوند قدردانی کنید.
موهبتی ادامه داد: برخلاف بسیاری از افراد که میگویند وضعیت خوب نیست باید بگویم که وضعیت برای خدمت خیلی هم خوب است و باید قدر آن را بدانیم. با قوت، قدرت، همدلی، همراهی، رفاقت و مهربانی کارهای بسیاری میتوان انجام داد. مهم ایجاد انگیزه است. در مدتی که به ما مسئولیت دادند باید به مردم خدمت کنیم و نام نیک بر جا بگذاریم.
انتهای پیام/