دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1397 - 11:48
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا تاکید کرد:

انجام فعالیت‌های فرهنگی، دینی و حمایت از کالای ایرانی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در دیدار با امام جمعه شهر بیضا بر انجام فعالیت‌های فرهنگی، دینی و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
کد خبر : 273074

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا ملایی با قدردانی از حمایت های امام جمعه از دانشگاه گفت: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بی‌شک حمایت از کالای با کیفیت ایرانی تاثیر بسیار بزرگی در اقتصاد و رونق اقتصادی کشورمان ایجاد خواهد کرد و بسیار شایسته است که تولیدکنندگان با بالا بردن کیفیت کالای تولیدی خود و ما با خرید کالای ایرانی در این امر مهم نقش داشته باشیم.


ملایی با اشاره به اولویت های کاری سال 97 افزود: توجه وِیژه به مسائل فرهنگی، درآمدهای غیر شهریه ای و راه‌اندازی مدرسه سما از اولویت‌های کاری در سال 97 خواهد بود که بحمدالله برنامه ریزی ها و مقدمات ان در حال پیگیری است.


امام جمعه شهر بیضا نیز با تبریک اعیاد گفت : توجه به مسایل فرهنگی و دینی در دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار داریم همچون گذشته مدیران دانشگاه این رسالت را به خوبی انجام دهند و در خصوص مسایل اقتصادی، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.


به گزارش آنا،هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور در دفتر حجت الاسلام محمدجواد درویشی امام جمعه شهر بیضا آغاز سال جدید و عید مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله را تبریک گفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته