دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1397 - 09:23
سرهنگ رحمانی خبر داد:

بارش برف و باران در 15 محور مواصلاتی/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.
کد خبر : 273018

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های البرز، خراسان شمالی و سمنان، خراسان رضوی (محور درگز-قوچان)، گلستان (آزادشهر-شاهرود)، مازندران (ارتفاعات لاریجان، ولی آباد، فیروزکوه و کیاسر به سمنان) و غرب استان تهران (محور صفادشت-شهریار) بارش برف گزارش شده است.


وی با اشاره به محورهای دارای بارش باران توضیح داد: همچنین در اکثر محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان، غرب تهران، تهران بزرگ، اصفهان، شرق تهران، قم، خراسان رضوی (محور چناران-مشهد) و همدان (محور همدان-تهران) بارش باران اعلام شده است.


رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا ادامه داد: بر همین اساس تردد در محورهای کندوان و طالقان در استان البرز،محورهای زنجان-طارم و تهم-چورزق در استان زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


به گفته رحمانی در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین (از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک نیمه سنگین عنوان شده است.


وی تاکید کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته