دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو ایوانکوویچ: پرونده جذب بازیکنان جدید هنوز باز است/ به دنبال جذب گلر سوم هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد جذب بازیکنان جدید همچنان در دستور کار باشگاه قرار دارد.
کد خبر : 27296

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه حضورش در باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی آنا مبنی بر اینکه گفته می شود که اشکان دژاگه در لیست بازیکنان مورد نظر او قرار دارد گفت: «من به دنبال تقویت پرسپولیس هستم. به همین منظور به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند خواسته های من را برآورده سازد. اینکه کدام بازیکنان در لیست من هستند را نمی توانم بگویم، اما این را بدانید که هنوز پرونده جذب بازیکنان جدید باز است .»


او همچنین خاطرنشان کرد:‌ «هیچ‌وقت خودم را توجیه نکرده‌ام. اگر در طول فصل نتایج خوبی نگیریم قاعدتا من مقصر هستم زیرا همیشه مقصر نتایج مربی است. ما 20 روز است که با باشگاه درباره جذب بازیکن صحبت می‌کنیم اما جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست.»


وی ادامه داد: «اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و نام دیگر بازیکنانی که مطرح شده است را نه تایید می کنم و نه تکذیب. من گفتم دنبال جذب بازیکنان جدید هستم و این کار با جدیت در باشگاه در حال انجام است.»


برانکو در مورد جذب دروازه بان سوم نیز گفت: «حتما این کار را خواهم کرد. در حال حاضر سوشا و قدیمی حضور دارند اما این دو دروازه بان برای طول فصل کافی نیستند و باید یک دروازه بان سوم هم جذب کنیم. من روی این موضوع تاکید دارم.»


سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص اردوی سرخ پوشان در ترکیه گفت: «از روز یکشنبه در ترکیه اردو می زنیم. این اردو ده روزه است و ما در این مدت سخت کار می کنیم تا آماده تر شویم. صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد. برنامه ویژه ای در نظر دارم که در ترکیه پیاده خواهم کرد تا بازیکنانم به آمادگی دلخواهم برسند.»


برانکو افزود: «در این اردو سه بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. دو بازی آن قطعی شده است اما سومین بازی ما هنوز قطعی نشده است.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب