دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان در گفت و گو با آنا تاکید کرد:

لزوم حضور پرشور دانشجویان، جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن روز قدس حضور جوانان و نوجوانان را در این روز لازم و ضروری برشمرد و گفت: روز قدس برای دشمنان اسلام یادآور این است که تمام مسلمانان جهان با شعار وحدت اسلامی در دفاع از فلسطین پایدار هستند.
کد خبر : 27280

دکتر امین رضا کمالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تصمیم و اعلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد، این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران عنوان کرد.


سرپرست واحد زاهدان افزود: همه ما مسلمان در این روز بزرگ در راستای وحدت‌بخشی بیش از پیش مسلمانان، در راهپیمایی شرکت می کنیم تا انزجار خود را از دشمنان اسلام به منصه ظهور بگذاریم.


این مسئول، دانشگاه را نمونه یک جامعه برشمرد و بیان کرد: دانشجویان عزیز ایران اسلامی با هر گرایش و سلیقه‌ای در روز قدس همراه و دوشادوش یکدیگر در خیابان‌های کشور حاضر می شوند و به همگان اعلام می کنند تا آزادی فلسطین از آرمان بلند آن دفاع خواهند کرد.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان مسلمان مانند همیشه برای از بین بردن استکبار و ظلم آماده هستند و در راستای برپایی عدالت جهانی و مبارزه با مستکبران پیشگام و پیشقدم خواهند بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از تمامی مسئولان دانشگاه ها در استان دعوت کرد تا هم پای ملت انقلابی ایران و تمامی مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته