دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1397 - 11:08
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

دو مینوی استعفای شهرداران اصلاح‌طلب به کرج رسید/ تشریح دلایل استعفای اصغر نصیری

پس از استعفای نجفی از شهرداری پایتخت، این بار اصغر نصیری، شهردار کرج نیز از سمت خود استعفا کرد؛ البته اگرچه علت استعفای نجفی بیماری اعلام شده بود، این بار علت استعفای نصیری، حاشیه‌های شورای شهر و عدم همراهی برای پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری در کرج اعلام شده است.
کد خبر : 272761

عباس محسنی، مشاور عالی شهردار کرج در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد استعفای اصغر نصیری، شهردار کرج اظهار کرد: یکی از دلایل عمده استعفای شهردار تنش‌های اخیر با اعضای شورای شهر کرج بود و با توجه به اینکه ایشان معتقد بودند به صلاح مردم و شهر نیست که مدیریت شهری با تنش به کار خود ادامه دهد برهمین اساس تصمیم به استعفا گرفتند.


وی ادامه داد: البته یکی دیگر از دلایل استعفا مربوط به انتصابات اخیر در شهرداری کرج بود که طبق روال همه کلانشهرها انتصابات معاونان و مدیران شهری جز اختیارات شهردار است که طبق روال شهردار نیز ضمن مشورت با اعضای شورای شهر در این زمینه تصمیم گیری کرد اما متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر پس از انتصاب افراد مخالفت‌های خود را اعلام کردند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند.


محسنی یادآور شد: این موضوع در حالیست که برخی چهره‌ها در این انتصابات با تلاش شهر و تیم مدیریتی ایشان و برخی نیز با مشورت با اعضای شورا شناسایی و منصوب شده بودند.


مشاور عالی شهردار کرج افزود: دکتر نصیری برای ایجاد تغییر و تحول عظیم در شهر کرج آمده بود اما مباحث جانبی و حاشیه‌های پیش آمده مانع از رسیدگی به برنامه‌ها و اهدافشان شد و در نهایت برای اینکه مردم شهر در این بین متضرر نشوند از این سمت کناره گیری کردند.


وی در مورد پذیرفته شدن استعفای شهردار کرج در شورای شهر نیز گفت: با توجه به اینکه دکتر نصیری از نخستین لحظات پذیرش مدیریت شهری کرج مخالفانی داشتند مسلما با استعفای ایشان موافقت می‌شود اما اعضای شورای شهر نمی‌توانستند ایشان را استیضاح کنند زیرا در شورا 5 موافق تندرو دارند که راضی به نبود ایشان در این جایگاه نیستند.


محسنی گفت: دکتر نصیری که از 7 ماه پیش در سمت شهردار کرج قرار گرفته بود در آخرین جلسه اعلام کرد که از 140 لایحه شهری ارائه شده به شورای شهر، تاکنون فقط 40 لایحه ابلاغ شده است و کار مردم روی زمین مانده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته