دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1394 - 12:32
با صدور بیانیه ای اعلام شد

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی روز قدس

دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در بیانیه ای اعلام کرد: روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره) ، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است.
کد خبر : 27276

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه ای حضور پرشور خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.


در این بیانیه آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مظلوم فلسطینی مبدل شده است.


روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می لرزد.


بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس، باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد.


صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران، همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آن ادامه خواهد یافت و بنا به فرموده معمار بزرگ انقلاب (ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان « روز جهانی قدس » نامید، تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت و موجب انسجام و بیداری هر چه بیشتر مسلمین جهان و خشم استکبار جهانی و فرزندان نامشروع آن شد.


ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، علاوه بر بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از بیانات حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می داریم که در روز جهانی قدس همگام و دوش به دوش دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته