دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1394 - 12:03
بیانیه واحد قزوین در خصوص روز جهانی قدس

نام‌گذاری روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل برای حمایت از فلسطین بود

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در خصوص راهپیمایی روز قدس بیانیه ای منتشر و با دعوت از حضور گسترده مردم اعلام کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است.
کد خبر : 27273

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در بیانیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در خصوص راهپیمایی روز قدس آمده است: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است که بیش از یک میلیارد مسلمان با ملیت و قومیت های گوناگون را در تمامی نقاط جهان به هم پیوند می دهد. مسلمانان جهان درسایه اعتقاد و ایمان به اسلام وحدت وجودی را تجربه می کنند و در ماه مبارک رمضان با روزه داری اتحاد دینی و تمرین تقوای خود را محک می زنند.


مسلمانان جهان بر پایه این مهم که پیامبر مکرم اسلام (ص) برای حفظ کرامت انسانی مبعوث شده است اندیشه و رسالت خود را، دفاع از انسان های بی گناه که حقوق شان مورد تعدی و تجاوز ستمگران قرار گرفته، می دانند و همواره به دفاع از ستمدیدگان همت می گمارند.


از همین رو بر پایه سنت ظلم ستیزانه ای که، امام خمینی (ره) پایه ریزی کردند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام گذاری شده است که فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.


روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.


نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مساله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.


حضور مردم روزه دار کشور اسلامی مان که پیشگام مبارزه با ظلم و الگوی فریاد های حق طلبانه کشورهای منطقه بوده اند در راه پیمایی روز قدس، نشان از وحدت دنیای اسلام در ظلم ستیزی و خروش صدای حق طلبانه ملت مظلوم فلسطین در گوش جهانیان است، در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیوستن به صفوف محکم مردم روزه دار و انقلابی در راه پیمایی روز جهانی قدس، وفاداری خویش را به آرمان" آزادی قدس شریف" از چنگال صهیونیسم جهانی نشان خواهد داد و از مردم شریف خصوصا مردم شهید پرور استان قزوین دعوت به عمل می آورد تا با شرکت گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر ملت های مسلمان ضمن اعلام وفاداری به آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در خصوص مساله فلسطین، بار دیگر حمایت خود را از آزادی خواهان شریف فلسطین ابراز دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته