دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1394 - 12:01
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با آنا خبر داد

2 نفر از عاملان تیراندازی یاسوج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عاملان تیراندازی در یاسوج با تلاش همه همکاران در سطح استان در کمتر از 24 ساعت شناسایی شدند، گفت: 2 نفر از آنها دستگیر شدند و به دنبال دستگیری نفر سوم هستیم.
کد خبر : 27272

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت درگیری مسلحانه و شبانه که نیمه‌شب 17 تیرماه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داد، اظهار کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد، عاملان تیرانداری 3 نفر بودند که 2 نفر از آنها دستگیر شدند.


وی با بیان اینکه نفر سوم هم شناسایی شده افزود: ما به دنبال دستگیری نفر سوم هستیم تا پس از آن با همکاری مقام قضایی علت و انگیزه این افراد برای تیر اندازی مشخص شود.


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این حادثه یک درگیری نبوده است، عنوان کرد: افرادی که مورد هدف قرار گرفتند در مکانی نشسته بودند پس در واقع درگیری در کار نبوده است.


وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند، اضافه کرد: 3 نفر از مجروحین از بیمارستان مرخص شدند و از 2 نفری که در بیمارستان هستند متاسفانه حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.


سردار غلامزاده با اشاره به اینکه عاملین تیراندازی با تلاش همه همکاران در سطح استان در کمتر از 24 ساعت شناسایی شدند، گفت: به دلیل اینکه شرایط حادثه دیدگان مناسب نیست هنوز علت اصلی حادثه و اینکه آیا این افراد از قبل آشنایی داشتند یا نه مشخص نیست.


به گزارش آنا در بامداد روز 17 تیرماه فرد و یا افرادی که سوار بر یک دستگاه پژو بودند در بلوار امام خمینی شهر یاسوج اقدام به تیراندازی کردند که بر اثر این اقدام 6 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یک نفر در راه بیمارستان فوت کرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته