دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1397 - 08:34

همایش دانشگاه اسلامی و گسترش فرهنگ انتظار در واحد اصفهان برگزار می‌شود

همایش دانشگاه اسلامی و گسترش فرهنگ انتظار با حضور علما، پژوهشگران، استادان و صاحب‌نظران برجسته، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌شود.
کد خبر : 272680

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان؛ همایش دانشگاه اسلامی و گسترش فرهنگ انتظار با هدف تبیین وظایف دانشگاهیان در عصر انتظار موعود، مقابله با تحریف‌ها و همچنین نقش دانشگاه در تقویت باور جوانان به مهدویت دو‌شنبه بیست و هفتم فروردین سال جاری در تالار امیر کبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌شود.


از مهم‌ترین عنوان و محورهای این همایش می‌توان وظایف دانشگاهیان در عصر انتظار موعود، راهکار‌های تقویت معارف مهدویت در دانشگاه، مبانی نظری اندیشه مهدویت، نسبت عصر انتظار و عصر فناوری‌های نوین، عصر انتظار، دانشگاه‌، بایدها و نبایدها، نقش دانشگاه در تقویت باور جوانان به مهدویت و فرهنگ انتظار، دانشگاه اسلامی، مقابله با تحریف و انحراف را نام برد.


این همایش به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برنامه‌ریزی شده و از میان مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش بهترین مقالات داوری و در همایش ارائه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب