دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1397 - 18:31
مجید جلالی:

تیم ما برای مقابله با برخی حریفان تجهیز نشده‌است/ عالی ترین نتیجه را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش با توجه به ابزارها و بودجه‌ای که داشته، عالی ترین نتیجه را کسب کرده است .
کد خبر : 272580

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان، گفت: به طور کلی ما برای مقابله با این مدل بازی‌ها از اول هم تیم‌مان تجهیز نشده بود.


وی افزود: صنعت نفت، سپیدرود و استقلال خوزستان هر کدام از ما 4 امتیاز گرفتند ما با اینکه شرایط خوبی داریم نتوانستیم با این سبک بازی مقابله کنیم. وقتی بازی‌ از قاعده‌ای که ما طراحی کردیم خارج می‌شود نمی‌توانیم تأثیرات مثبتی روی بازی بگذاریم. این از دید من است که وقتی بازی بی‌قاعده می‌شود دیگر تأثیرات خوبی در بازی نداریم. امروز هم شرایط همین طور شد و بابت این نتیجه متأسف هستم.


وی در مورد اخراج صادق بارانی تصریح کرد: او یک پا انداخت ولی به بازیکن حریف نخورد اگر اشتباه نکنم برای بار سوم است که او اخراج شده و من از این مسأله راضی نیستم و به خاطر همین از او ناراحت هستم.


جلالی در مورد اینکه امروز در یکی، دو بازیکن جوان استفاده کرد، گفت: همیشه همین‌طور بوده است. امروز از یک جوان 17 ساله استفاده کردیم او برای ما یک بازی دیگر هم مقابل گسترش فولاد بازی کرده بود ما همواره بر اساس سیاستی که دنبال می‌کنیم تیم را برای آینده می‌سازیم این جوانان آینده پیکان را تأمین می‌کنند.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه از شیوه بازی پیکان به نظر می‌رسد شاکی است، گفت: من از ‌آنها شاکی نیستم، آنها حقشان است با سبکی که به نتیجه می‌رسند بازی کنند ما برای مقابله با این سیستم تجهیز نیستیم ما نمی‌توانیم بگوییم حریف با چه سبکی بازی کند نه استقلال خوزستان ما سلاح مقابل این نوع بازی را به استقلال خوزستان نداریم.


وی در مورد اینکه شرایط سهمیه آسیا برای پیکان به چه شکلی به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: ما بر اساس شرایط خودمان به جدول نگاه می‌کنیم بر اساس بودجه‌ای که داشتیم شاید این عالی‌ترین و حداکثر نتیجه‌ای بود که می‌توانستیم بگیریم. دو بازی دیگر باقی مانده و با همه توان بازی می‌کنیم. در دور برگشت در هر بازی تقریباً 4 تا 7 مهره خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. مرتضی آقاخان و شاهین ثاقبی و ... اگر بودند ما با شرایط بهتری می‌توانستیم بازی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته