دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

سرپرست واحد زابل: روز قدس، یادمان فریادی از عمق جان و مظلومیتی بی انتهاست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: پیام فریادگونه بیدارباش امام (ره)، تلنگری بر ذهن های خفته ملت اسلام بود تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ با شعار هیهات من الذله و قامتی برافراشته قیام کنند.
کد خبر : 27254

دکتر محمد مجوزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: قدس، دفتر خونین رشادت و مقاومت اسلامی است. هربرگ این دفتر سرخ، یادمان فریادی از عمق جان و مظلومیتی بی انتهاست و روز قدس همواره یادآور این حماسه ها و رشادت ها است.


مجوزی بیان کرد: روز قدس را رهبر فرزانه انقلاب امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ برای همیشه به یادگار گذاشت تا ملت های مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران صهیونیست با حمایت استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.


وی افزود: اکنون که سال ها از سخنان حکیمانه معمار بزرگ انقلاب گذشته است، می بینیم که روز قدس با عبور از مرزها شهرتی جهانی یافته و نه تنها در ملت ها و کشور های اسلامی بلکه در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان نفوذ کرده است.


این مسئول تصریح کرد: جامعه دانشگاهی سیستان مخصوصا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل بر خود وظیفه می داند تا همگام و هم صدا با مردم میهن اسلامی مان در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و جلوه ای از وحدت و یکپارچگی را برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف نشان دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته