دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1394 - 19:41

دعوت دکتر میرزاده از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.
کد خبر : 27240

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی داشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دکتر میرزاده آمده است:


«روز قدس این ابتکار و یادگار جاویدان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، نماد آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و ستم دیدگان برابر مستکبران و غاصبان است؛ روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند.


بیش از شش دهه است که ملت مظلوم فلسطین در اسارت صهیونیسم این زاده نامشروع استکبار و استعمار از حقوق اولیه خود محروم شده و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در جهان برابر جنایات رخ داده در این خاک مقدس یا سکوت کرده اند و یا به دلیل گرفتار شدن در منجلاب صهیونیسم سعی در وارونه جلوه دادن حقایق را دارند.


در شرایط خطیر فعلی منطقه که توطئه های خارجی و نابخردهای برخی بازیگران خاورمیانه، منطقه را به دریایی از آتش خشم، خشونت، تروریسم و افراطی گری تبدیل کرده است و حقوق، اموال و نفوس مردم مسلمان عراق، یمن و سوریه پایمال ائتلاف نامیمون سلفی گری، تحجر، تروریسم و استکبار شده است، بار دیگر مسلمانان جهان همچون سالهای گذشته با وحدتی مثال زدنی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند و با اتحاد خود پیامی واضح به مستکبران و غاصب سرزمینهای اشغالی بدهند که فلسطین و سایر ملتهای آزادیخواه تن به ذلت نمی دهند و این ظلم تاریخی و جنایت علیه بشریت هرگز از یاد مردم حق جو و خداجو نخواهد رفت.


به خصوص انتظار می رود دانشگاهیان و نخبگان کشورهای مسلمان یک صدا بیش از پیش در جهت پرده برداری از نقشه های شوم زورگویان به ویژه رژیم صهیونیستی گام بردارند و صدای مردم مظلوم فلسطین را در این هیاهوی رسانه های رنگارنگ غربی به گوش جهانیان برسانند.


از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دعوت می کنم همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.


اجرکم عند الله


حمید میرزاده – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته