دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسین مظفر مهمان برنامه امشب «اهالی بهشت» شبکه قرآن

در برنامه بیست و سوم «اهالی بهشت» که امشب از آنتن شبکه قرآن پخش می‌شود، حسین مظفر نماینده مجلس و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی رییس مرکز تخصصی حوزه های علمیه قم حضور خواهد داشت.
کد خبر : 27233

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی برنامه «اهالی بهشت»، در برنامه امشب «اهالی بهشت» که مصادف با بیست‌ویکم ماه رمضان است، حسین مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی، دبیرکل جمعیت فلسطین و وزیر سابق آموزش و پرورش و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی رییس مرکز تخصصی حوزه های علمیه قم حضور خواهند داشت.


برنامه امشب «اهالی بهشت» با موضوع «قرآن، پیامبر (ص)، علی (ع) و بیداری اسلامی» از ساعت 23 تا 1:30 بامداد روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.


برنامه «اهالی بهشت» ویژه برنامه شبکه قرآن سیما است که هر شب در طول ماه مبارک رمضان به طور زنده، با اجرای محمد‌متین سپهری و امیرحسین سپهری به عنوان مجری دوم از ساعت 23 به روی آنتن می رود. این برنامه تفاوت‌های عمده‌ای نسبت به سایر برنامه‌های مشابه خود در این شبکه دارد که شاید بتوان آن را نقطه عطفی در برنامه سازی شبکه قرآن پس از این تلقی کرد.


ویژه برنامه «اهالی بهشت» در شبهای قدر یک ساعت زودتر و تنها به مدت 60 دقیقه پخش خواهد شد. علاقمندان می توانند تکرار آن را روز بعد از ساعت 13 از همین شبکه تماشا کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته