دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1394 - 16:10
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد

خدمات رسانی نیروهای سازمان مدیریت پسماند در لیالی قدر

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گفت: سازمان مدیریت پسماند در شبهای قدر همچون شب های گذشته از ساعات آغازین شب تا سحرگاه به نظافت، رفت و روب و پاکیزه سازی شهر مشغول بوده تا با ایجاد محیطی آرام و پاکیزه برای شهروندان، سلامت و رفاه ایشان را فراهم کنند.
کد خبر : 27229

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسین جعفری اظهار کرد: ماه رمضان بهترین ماه سال و شب های قدر از بهترین شب ها است و این سازمان نیز تمام تلاش و همت خود را بکار می بندد تا در این شب های مبارک شهری پاکیزه و عاری از آلودگی های بصری برای شهروندان مهیا کند.


جعفری در ادامه افزود: تولید زباله توقف نداشته و به موازات آن فرایند جمع آوری از مخازن توسط خودروهای مکانیزه، انتقال به ایستگاه های میانی و مرکز دفع نهایی پسماند واقع در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه باید انجام پذیرد.


وی در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای خدمات شهری و تلاش خستگی ناپذیر آنها در لیالی قدر تصریح کرد: در تهران روزانه بالغ بر 7000 تن پسماند تولید می شود که با جمع آوری و انتقال به موقع و صحیح آن سلامت و رفاه شهروندی تحقق یافته ودر این میان حضور به موقع کارگران خدمات شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر تولید اجتناب ناپذیر پسماند تصریح کرد: بعد از تولید پسماند، کاهش و همچنین کم حجم سازی آن مطرح می شود که نقش همکاری و تعامل شهروندان در این مرحله بیش از پیش ضروری بوده بطوریکه با کاهش پسماند و تفکیک آن در مبدا سبب تسهیل جمع آوری آن توسط نیروهای خدمات شهری می شوند.


وی همه شهروندان را به تفکیک و جداسازی پسماند در مبدا دعوت کرد تا از این طریق ضمن همکاری با سازمان مدیریت پسماند سبب کاهش هزینه های جمع آوری و انتقال آن و بازگشت سرمایه ها به چرخه مصرف شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب