دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«شاهزاده اژدها» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی آتسا شاملو و به کارگردانی راحله شمس آبادی از روز یکشنبه ۲۶ فروردین در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 272208

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی آتسا شاملو و به کارگردانی راحله شمس آبادی از روز یکشنبه ۲۶ فروردین در تماشاخانه استادمحمد اجرای خود را آغاز می کند و تا ۱۲ اردیبهشت به اجرای خود ادامه خواهد داد.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شاهزاده‌ای توسط وزیر قصر، طلسم تماشاخانه استادمحمد و تبدیل به شاهزاده اژدها می‌شود. در این بین مهربان، خدمتکار شاهزاده در می‌یابد که طلسم او توسط عصاره گل طلایی واقع در کوه قاف باطل می‌شود. شاهزاده با تلاش و امید به سمت کوه می‌رود و با موانع زیادی برخورد می‌کند و پس از شکست غول نامرئی و عبور از حیله وزیر موفق می‌شود گل را بیابد و طلسم را باطل کند.»


در نمایش «شاهزاده اژدها» محسن ابوالفتحی، سید سینا حاجی آباد و راحله شمس آبادی ایفای نقش می‌کنند.


سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از : دستیاران کارگردان: مژده سرلکی، آرزو جابری، طراح صحنه: آرش شریف زاده، طراح و ساخت عروسک: فاطمه عباسی، آهنگسازان: تومیک تاروردیانس، داریوش مشکین، طراح پوستر: مریم علی نیا، تبلیغات: مبینا احرار.


نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» در نوبت صبح با هماهنگی قبلی ویژه مدارس روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته