دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1397 - 13:15
سرمربی نفت تهران در گفت وگو با آنا؛

عادت ندارم مشکلات تیم را بازگو کنم/عدم حمایت نمایندگان تهران از تیم‌های تهرانی

سرمربی نفت تهران گفت: باشگاه نفت تهران مشکلات زیادی دارد ولی من عادت ندارم این مشکلات را بازگو کنم.
کد خبر : 272200

هومن افاضلی سرمربی نفت تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت این روزهای نفت تهران در لیگ برتر گفت: «در فوتبال همیشه همه چیز به مسائل فنی بستگی ندارد. شرایط فنی را زمانی می‌توانیم مطلوب جلوه دهیم که ذهن بازیکنان درگیری مسائل غیرفوتبالی نباشد. باشگاه نفت تهران هم مانند سایر باشگاهها مشکلات مالی دارد ولی مشکل اصلی نفت، مشکل مدیریتی است که با حل شدن آن سایر مشکلات باشگاه هم خودبخود حل خواهد شد.»


وی ادامه داد: «بعضی از مربیان عادت دارند تا باخت‌های خودشان را به مسائل مدیریتی و مسائل خارج از زمین ربط دهند و اگر هم بخواهیم واقع بینانه به این مساله نگاه کنیم قطعا مسائل خارج از زمین روی نحوه بازی تیم‌ها تاثیر دارد. اما خصلت مهمی که من دارم این است که هیچ وقت مسائل خارج از زمین را به داخل تیم ربط نمی‌دهم و اعتقادم این است که مشکلات مدیریتی یک باشگاه یک مساله داخلی است که باید درون یک خانه که همان باشگاه است حل شود و نباید به بیرون سرایت کند. در طول دوران مربیگری خودم هیچ وقت مشکلات غیرفوتبالی را عامل برد و باخت خودم ندانستم و سعی کردم همیشه مشکلات را به صورت پنهان حل کنم.»


افاضلی در خصوص شرایط نفت تهران در سه بازی باقی مانده لیگ برتر گفت: «همه بازی‌های هفته‌های پایانی سخت است و نمی‌توان گفت بازی راحتی را برای خودمان متصور باشیم. تیم‌هایی که در بالای جدول هستند برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و تیم‌های ته جدول هم برای نیفتادن و همین مساله باعث می‌شود که بازی راحتی در هفته‌های پایانی پیش روی تیم‌ها نباشد. ما هم سه بازی سخت با پدیده، پارس جم و ذوب‌آهن داریم که همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.»


وی ادامه داد: «متاسفانه مشکلی اصلی که در تهران وجود دارد این است که نمایندگان تهران هیچ حمایتی از تیم‌های تهرانی نمی‌کنند و برخلاف تهران، در شهرستان‌ها نمایندگان تلاش زیادی برای حفظ تیم‌های شهرشان در لیگ انجام می‌دهند. تهران در زمینه‌های دیگر هم مظلوم واقع است و در این زمینه هم واقعا حق تیم‌های تهران تضییع می‌شود. اما ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سهمیه تهران را در لیگ برتر حفظ کنیم.»


سرمربی نفت تهران در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه برای فصل بعد گفت: «در حال حاضر همه تمرکزم را روی بازی‌های باقی مانده لیگ گذاشتم و به تنها موضوعی که فکر نمی‌کنم ماندن یا نماندنم در نفت است. بعد از پایان فصل فرصت زیادی است تا بتوانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته