دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1397 - 11:11
سرمربی فجرسپاسی در گفت وگو با آنا؛

امیدوارم حق به حقدار برسد/20 روز سخت درانتظار فجرسپاسی

سرمربی فجرسپاسی گفت: امیدوارم نظارت فدراسیون فوتبال بیشتر باشد تا در لیگ دسته اول حق به حقدار برسد.
کد خبر : 272145

علی اصغر کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت فجرسپاسی در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: «فجرسپاسی یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است که بازیکنان زیادی را پرورش داده‌ و آنان را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده‌است. در سال‌های گذشته هم که در لیگ دسته اول حضور داریم بازیکنان زیادی از فجرسپاسی راهی تیم‌های بزرگ لیگ برتر شدند. از زمان حضور فجر در لیگ یک این تیم همیشه یکی از مدعیان صعود بود اما در فصل گذشته وضعیت فجر چندان مساعد نبود و حتی در معرض سقوط به لیگ دسته دوم هم قرار داشت. در ابتدای فصل جاری باشگاه برنامه 3 ساله‌ای برای لیگ برتری شدن تیم برنامه‌ریزی کرد که خوشبختانه در سال اول در رتبه خوبی قرار گرفتیم و امید زیادی داریم تا بتوانیم در پایان فصل راهی لیگ برتر شویم.»


وی در رابطه با برد روز گذشته فجرسپاسی مقابل شهرداری تبریز بیان کرد: «شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که جایگاهش در پایین جدول نیست. این تیم در هفته گذشته در بابل بازی بسیار زیبایی را مقابل خونه به خونه انجام داد که با اشتباه داور بازی تیم بابلی موفق شد 3 امتیاز را کسب کند. در بازی روز گذشته هم شهرداری دقیقه 8 گل اول را به ثمر رساند اما بازیکنان ما با توجه به حساسیت این دیدار تلاش خودشان را انجام دادند تا در نهایت موفق شدیم 3 گل به این تیم در تبریز بزنیم و 3 امتیاز مهم که برای ما بسیار مهم و حیاتی بود را کسب کنیم.»


سرمربی فجرسپاسی در خصوص هفته‌های باقی مانده لیگ دسته اول و احتمال صعود این تیم گفت: «هنوز کار به پایان نرسیده‌است و سه هفته بسیار سخت پیش روی ما قرار دارد. ما در هفته بعد باید در کرمان به مصاف مس برویم که این بازی مهمترین دیدار ما به حساب می‌آید و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم. در هفته ماقبل آخر یک بازی حساس دیگر مقابل نساجی در قائمشهر داریم و بازی آخر ما هم مقابل صبای قم است که شاید تکلیف صعود ما در همین بازی مشخص شود.»


کلانتری در مورد نظارت فدراسیون فوتبال بر هفته‌های پایانی لیگ دسته اول گفت: «خوشبختانه در این فصل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه جدی برای نظارت بر بازی‌های لیگ دسته اول دارند و تاکنون هم چندین جلسه در این زمینه برگزار شد و تصمیمات مهمی اتخاذ شد. رئیس فدراسیون به مساله فوتبال پاک در لیگ دسته اول اهمیت زیادی می دهد و به همین دلیل در این فصل اتفاقات کمتری نسبت به فصول گذشته در لیگ دسته اول رخ داد. امیدوارم این نظارت در 3 هفته باقی مانده هم وجود داشته باشد تا حقی ضایع نشود و حق به حقدار برسد.»


سرمربی فجر سپاسی در مورد قراردادش با این باشگاه برای فصل بعد گفت: «من 20 روز دیگر با فجرسپاسی قرارداد دارم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا این تیم را راهی لیگ برتر کنم و بعد از آن تیم را تحویل مسئولین باشگاه می‌دهم و دیگر کاری به آنها ندارم. مردم شیراز باید قدر این تیم را بدانند و در صورت لیگ برتری شدن فجر از آن حمایت کنند تا بار دیگر راهی لیگ دسته اول نشود. وضعیت لیگ برتر با لیگ دسته اول تفاوت زیادی دارد و باید همه عزم خودشان را جزم کنند تا این تیم لیگ برتری شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته