دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:

قیمت ارز به صورت افسارگسیخته‌ای در حال افزایش است

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه قیمت ارز به صورت افسار گسیخته‌ای در حال افزایش است، گفت: متأسفانه بانک مرکزی و سایر ضابطان که با ما همکاری می‌کردند در این مسیر به کار خود ادامه ندادند.
کد خبر : 272028

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگویی در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت ارز، اظهار داشت: ما سال گذشته جلساتی را با رئیس بانک مرکزی داشتیم و در مدتی که تنش در بازار ارز ایجاد شده بود، با استقرار تعدادی از شعبات در آگاهی مرکز و دستگیری افرادی که اقدام به خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی کرده بودند توانستیم عملکرد مناسبی را در بحث مبارزه با قاچاق ارز انجام دهیم.


وی افزود: ما همان زمان هم در جلسات اعلام کردیم که اگر قرار باشد به نتیجه برسیم باید این اقدامات به صورت مداوم انجام شود اما متأسفانه همکاری‌ها ادامه پیدا نکرد.


اسفنانی با بیان اینکه قیمت ارز به صورت افسار گسیخته‌ای در حال افزایش است، گفت: متأسفانه بانک مرکزی و سایر ضابطان که با ما همکاری می‌کردند در این مسیر به کار خود ادامه ندادند و وقتی هم چنین برنامه‌ای استمرار پیدا نکند هر کسی که مقصر است باید پاسخگو باشد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان گفت: ما آمادگی داشته‌ایم و همچنان هم آماده هستیم که در بحث برخورد با اخلال‌گران بازار ارز با بانک مرکزی و سایر ضابطان همکاری کنیم و امیدواریم در جلسه‌ای که کمیسیون قضایی مجلس با بانک مرکزی دارد شاهد نتایج خوبی باشیم.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته