دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1397 - 15:11
امام جمعه صفاشهر مطرح کرد:

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از کالای ایرانی

امام جمعه صفاشهر ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی همواره نقش برجسته‌ای در فعالیت‌های توسعه‌ای شهر داشته باشد و باید با مطالبه‌گری از مسئولان زمینه‌ساز توسعه پایدار باشد.
کد خبر : 271987

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام نقوی در دیدار نوروزی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با برشمردن مصادیقی از اخلاق حرفه ای مسئولان، مزایای ماه رجب و شعبان را یادآور شد و بر نقش دانشگاه در حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.


رئیس واحد صفاشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی را نهاد انقلابی و اثرگذار در همه عرصه‌های جامعه معرفی کرد.


دکتر عباس قلتاش از جذب بودجه 370 میلیون ریالی سال گذشته در حوزه فرهنگی و تکمیل مجتمع فرهنگی و زیارتی شهدای گمنام واحد خبر داد و از حمایت و پیگیریهای نماینده مجلس دکتر زارع، امام جمعه و فرماندار و شهردار در این عرصه قدردانی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های مسئولان شهرستان بتوان مجموعه شهدای گمنام واحد را به عنوان قطب زیارتی و فرهنگی شهرستان معرفی کرد.


رئیس واحد صفاشهر اظهار کرد: «بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر نیز جلودار فرهنگ‌سازی در راستای استفاده از کالای ایرانی در همه حوزه های آموزشی، پژوهشی، ساختمانی و ... خواهد بود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته