دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1397 - 12:17
نائب رئیس فدراسیون کشتی:

خادم برای بازگشت شرطی نگذاشت/ قول وزارت ورزش به فدراسیون کشتی

نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت:خادم برای بازگشت هیچ شرطی نگذاشته است و تمام دغدغه‌های او رشد و سربلندی کشتی است.
کد خبر : 271852

حمید بنی تمیم نائب رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه روز گذشته مجمع فدراسیون کشتی مبنی بر بازگشت رسول خادم به این فدراسیون گفت: «در جلسه روز گذشته مجمع پیشنهادی به خادم داده شد که تا 26 فروردین ماه در مورد بازگشتش به فدراسیون فکر کند اما بعد از پایان جلسه برخی اعضای مجمع که شامل روسای هیات‌های استانی بودند به زورخانه‌ای که خادم در آنجا تمرین می‌کند رفتند و با او صحبت کردند و آقای خادم هم مکلف شد که کارش در فدراسیون را آغاز کند و بحث زمانی برای بازگشت خادم به هیچ وجه مطرح نبود.»


وی در خصوص بازگشت مشروط خادم به فدراسیون کشتی افزود: «خادم هیچ شرطی برای بازگشتش نداشته است و تمام دغدغه‌های او برای کشتی بود. رئیس فدراسیون صحبت‌‌هایش را با نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام داد و تفاهم‌نامه هایی هم در این بین صورت گرفت. مهمترین مساله بحث مالی فدراسیون بود که روز گذشته آقای داورزنی معاون وزیر هم اعلام کرد که مبلغ یک میلیارد تومان از بودجه فدراسیون کشتی پرداخت می‌شود و در آینده هم قول‌های مساعدی برای همکاری با فدراسیون دادند.»


بنی تمیم ادامه داد: «مساله‌ای که مشخص است رفتن خادم در مقطع کنونی به ضرر کشتی ایران بود. مسئولین وزارت ورزش هم به خوبی از این مساله مطلع بودند و نهایت سعی خودشان را انجام دادند تا مانع رفتن خادم از کشتی شوند. در مدت زمانی که خادم در فدراسیون حضور نداشت کارها به خوبی جلو رفت و هیچ خللی در برنامه‌های فدراسیون و اردوهای تیم ملی بوجود نیامد. اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در ایام عید آغاز شد و اردوی تیم ملی بزرگسالان هم به دلیل عدم برگزاری مسابقات انتخابی آغاز نشد. جام جهانی کشتی فرنگی هم که قرار بود در فروردین ماه به میزبانی ایران برگزار شود به آذر ماه موکول شد و این بازه زمانی برای تیم ملی کشتی فرنگی ما بهتر است.»


نائب رئیس فدراسیون کشتی در مورد تصمیم‌گیری مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مورد عدم تقابل کشتی‌گیران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی که باعث محرومیت‌های سنگین برای کشتی ایران می‌شود و دلیل اصلی استعفای خادم بود بیان کرد: «در این زمینه همفکری‌های زیادی صورت گرفت و هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک قول‌های مساعدی دادند تا بتوانند با تعامل این مساله را به خوبی حل کنند و تصمیم درستی در این مورد اتخاذ شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته