دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1397 - 10:42

یک معلم سرپرست شهرداری تهران شد/ بررسی سوابق سمیع‌الله حسینی مکارم

اعضای شورای شهر تهران پس از موافقت با استعفای شهردار تهران، با 14 رای موافق سمیع‌الله حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را به عنوان سرپرست موقت شهرداری پایتخت انتخاب کردند.
کد خبر : 271846

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سمیع‌الله حسینی مکارم، متولد 1339 و از چهره‌های اصلاح‌طلب است که تحصیلاتش را در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی گذرانده است.


در سوابق کاری حسینی مکارم، سال‌ها حضور در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش از سطح معلمی تا مدیرکلی وزارت آموزش و پرورش دیده می‌شود. وی در دولت اصلاحات مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیرکل مدارس شبه قاره هندو مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش بود.


وی در طول دولت‌های نهم و دهم از آموزش‌ و پرورش جدا شد و ابتدا به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و پس از مدتی به عنوان عضو هیات مدیره به پست بانک رفت.


با شروع دولت یازدهم و انتصاب نجفی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حسینی مکارم هم به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و تا پایان دولت یازدهم در کنار نجفی، سلطانی‌فر و احمدی‌فر که ریاست سازمان را در این سال‌ها برعهده داشتند، مشغول به فعالیت بود. با شروع دولت دوازدهم و انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران، حسینی مکارم هم به شهرداری تهران آمد و به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری منصوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته