دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول معرفی شد

جلسه تکریم و معارفه معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد. در این مراسم محسن چکین به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول معرفی و از خدمات سیدعلی فاضل‌زاده قدردانی شد.
کد خبر : 271804

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این مراسم بیان کرد: «سال جاری با حضور دکتر چکین شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و فوق برنامه برای دانشجویان و توجه به پیوست فرهنگی در حوزه‌های مختلف دانشگاه و با برنامه ریزی مناسب در میان مدت شاهد اجرای طرح‌های فرهنگی ماندگار و خدمت به جامعه دانشگاهی و مردم ولایت‌مدار دزفول باشیم.»



دکتر علی افروس افزود: «دکتر فاضل زاده فردی پرتلاش و با پتانسیل بالا هستند که به خاطر مشکلات شخصی تصمیم گرفتند مدتی از مسئولیت و فعالیت به دور باشند. فاضل زاده در مدت مسئولیت خود، موفقیت های ارزنده ای برای واحد دزفول به ارمغان آورد. آرزوی موفقیت و سلامت روزافزون در سایه ایزد منان برای وی دارم.»


افروس ادامه داد: «چکین از نیروهای جوان، ارزشمند، متعهد و پرانرژی هستند که اخلاق شایسته‌ای دارند. امیدوارم بتوانند با استفاده از برنامه‌ریزی‌های مناسب، بهره گیری از اندیشه بزرگان فرهنگی شهرستان، دانشگاه و الگوهای فرهنگی موفق و اسلامی در راستای پیشبرد سند راهبردی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، تحولات روشن و مثمری در حوزه دانشجویی و فرهنگی ایجاد کند.»



فاضل زاده نیز گفت: «آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر چکین در این مسئولیت خطیر را دارم. امیدوارم وی همانند مسئولیت‌های پیشین خود در این واحد، موفق و پیروز باشند و از همه کارمندان حوزه دانشجویی فرهنگی که در طول مدت معاونت بنده دلسوزانه و پرتلاش بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.»


معاون جدید دانشجویی فرهنگی واحد دزفول هم عنوان کرد: «از حسن نظر و اعتماد رئیس واحد تشکر و از تلاش‌های چندین ساله فاضل زاده قدردانی می کنم.»


چکین گفت: حوزه دانشجویی فرهنگی، حوزه‌ای است که شاید در دید اذعان عمومی در مقایسه با سایر حوزه های (مالی، پژوهشی) از اهمیت کمتری برخوردار باشد. ولی در واقع بیشترین اهمیت را حوزه دانشجویی فرهنگی دارد و در نظام انقلاب اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «فرهنگ آن چیزی است که حاضرم جانم را در راهش فدا کنم«.


وی ادامه داد: «حوزه دانشجویی فرهنگی دارای حساسیت بالایی است و باید بسیار مورد توجه باشد چرا که در این حوزه، نیمی از نگاه ما به فرهنگ و نیمی از آن به دانشجویان است که برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه باید به فرهنگ و دانشجو همراه با هم توجه شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته