دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1397 - 11:00
سال شلوغ وزارت ورزش؛

برگزاری 13 مجمع انتخاباتی در 11 ماه

وزارت ورزش و جوانان در سال جاری 13 مجمع انتخابی فدراسیون‌های ورزشی را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 271661

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌تقویم کاری وزارت ورزش و جوانان در سال 97 همچون سال گذشته پرترافیک و شلوغ است و امسال هم وزارت ورزش همچون سال گذشته باید به دنبال برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی باشد. در سال جاری 13 رئیس فدراسیون ورزشی دوره چهارساله شان به اتمام می‌رسد و وزارت ورزش و جوانان باید به فکر برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.


در سال 97 قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های شمشیربازی، سوارکاری، بدمینتون، قایقرانی، بولینگ و بیلیارد، اسکواش، انجمن های ورزشی،تنیس ( خاکی)، ووشو، ورزش همگانی، کونگ‌فو، تیر‌و‌کمان و گلف برگزار شود.‌از بین فدراسیون‌هایی که دوره چهارساله شان به پایان رسیده است فدراسیون تیراندازی با کمان یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات را دارد چرا که خردادماه 96 ریاست شجاعی در این فدراسیون به پایان رسید و با گذشت 10 ماه از پایان دوره چهارساله شجاعی با وجود اینکه در استانداری اصفهان سمت دارد اما همچنان در این فدراسیون به عنوان سرپرست حضور دارد. کار نام نویسی از نامزد‌های ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان به پایان رسیده و اردیبهشت ماه این فدراسیون رئیس 4 سال آینده خود را خواهد شناخت.


البته فدراسیون شمشیربازی هم کار نام‌نویسی از نامزدها را انجام داده است و سوم خردادماه انتخابات این فدراسیون برگزار می‌شود. فدراسیون شمشیربازی توسط فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک اداره می شود و دوره چهارساله این فدراسیون هم با فضل الله زاده در حال پایان است.


غیر از آنها فدراسیون سوارکاری هم از 18 فرودین کار ثبت نامش از نامزدهای پست ریاست را آغاز کرده است و تا اوایل اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت. این فدراسیون در حال حاضر توسط مسعود خلیلی اداره می شود و 20 خرداد هم تکلیف ریاست این فدراسیون مشخص می شود.


فدراسیون گلف هم توسط کیکاووس سعیدی اداره می‌شد اما 25 دی ماه 96 سعیدی به عنوان خزانه‌دار در کمیته ملی المپیک پست گرفت و با توجه به اینکه خزانه‌دار نباید شغلی دیگری داشته باشد او از سمت خود در فدراسیون گلف استعفا داد و منتفمی به عنوان سرپرست این فدراسیون را اداره می کند تا اینکه در موعد مقرر خود مجمع این فدراسیون برگزار و رئیس این فدراسیون مشخص شود.


فدراسیون بدمینتون توسط محمدرضا پوریا اداره می‌شود و انتخاباتش هم یک مردادماه برگزار می‌شود. فدراسیون قایقرانی هم با هدایت امینی 12 مردادماه انتخاباتش برگزار می شود. بولینگ و بلیارد هم در تاریخ 25 شهریور، انجمن های ورزشی 17 آبان ماه، تنیس خاکی 19 آبان، ووشو 12 اسفند،کونگ فو هم 19 اسفندماه مجمع انتخابی آن برگزار می شود.


آنطور که از برنامه وزارت ورزش و جوانان مشخص است،‌ 4 فدراسیون در نیمه نخست سال 97 مجمع انتخاباتی شان برگزار می شود و مابقی مجامع هم به نوبت برگزار می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته