دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1397 - 14:44
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

مغالطه رسانه‌های اصلاح‌طلب برای انحراف افکار عمومی از ناکارآمدی‌ها

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فرافکنی رسانه‌های اصلاح‌طلب درباره گزینه اصولگرایان در انتخابات آینده گفت:  این سخنان به نوعی فضاسازی رسانه‌ای برای به حاشیه بردن افکار عمومی است که مشکلات و ناکارآمدی‌های موجود در دستگاه اجرایی دیده نشود.
کد خبر : 271660

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فرافکنی‌ روزنامه‌های اصلاحات و پیرامون صحبت‌های حسین الله‌کرم مبنی بر اینکه «اگر مردم به این درک برسند که ایران باید وظیفه منطقه‌ای خود را انجام دهد، حتما به فرد نظامی استراتژیک رأی خواهند داد.» و نسبت دادن سخنان وی به جریان اصولگرایی اظهارداشت: این رفتارها اوج مغالطه و سفسته از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب است. فردی نظر خودش را درباره موضوعی گفته و همانطور که در جریان اصلاحات افراد مختلف نظرات مختلفی دارند آقای الله کرم هم نظرات خودش را بیان کرده است.


وی تاکید کرد: گمان نمی‌کنم تاکنون کسی از طرف جریان نیروهای انقلاب نمایندگی اعلام مواضع این طیف را داشته باشد تا بتواند مواضع این جریان را بیان کند و این تحلیل‌های خود الله کرم و بسیار محترم است.


دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه رویکرد نیروهای انقلاب و برای انتخابات آینده و اینکه چه رویکردی دارند و چه کسی با چه ویژگی‌هایی مد نظر است هنوز روی آن بحث نشده، تصریح کرد: ما قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1400، انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم و تا انتخابات ریاست جمهوری حدود 4 سال فرصت باقی است. بنابراین اینگونه سخنان بیشتر به مغلطه می‌ماند و به نوعی فضاسازی رسانه‌ای برای به حاشیه بردن افکار عمومی است که مشکلات و ناکارآمدی‌های موجود در دستگاه اجرایی دیده نشود. وگرنه الان این چه موضوعی است که یک فردی نقطه نظراتی داشته و عنوان کرده و اشکالی هم ندارد. وقتی بحث از آزادی بیان می‌کنیم هر کسی می‌تواند نقطه نظرات خود را عنوان کند.


امروز سطح ناکارآمدی‌ها بالا رفته و رسانه‌های اصلاح‌طلب باید توجه کنند به جای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای به این بپردازند که چرا ارز دارد به 6 هزار تومان می‌رسد؟

سروری خاطرنشان کرد: امروز سطح ناکارآمدی‌ها بالا رفته و رسانه‌های اصلاح‌طلب باید توجه کنند به جای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای به این بپردازند که چرا ارز دارد به 6 هزار تومان می‌رسد؟ و این افزایش قیمت چقدر در زندگی مردم و کاهش قدرت نقدینگی جامعه و تحقیر پول ملی موثر است و یا اینکه پاسخ دهند چرا شورای شهر استعفای شهردار را نپذیرفت در حالی که نجفی خودش عنوان می‌کند که ادامه کار من با بیماری که دارم، خیانت به شهرداری تهران است. اینها موضوعاتی است که رسانه‌های مسئول و مردم محور باید به آن بپردازند.


دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مطلبی را عزیزی بر اساس تحلیل شخصی خود عنوان کرده و اینها نباید تیتر و متن کنند. و موضوع اصلی را به حاشیه ببرند. پس این یک استراتژی که اصلاح طلبان در پیش گرفته‌اند.


به گزارش آنا حسین الله کرم در گفت‌وگو با سایت خبرآنلاین و در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره اینکه اگر یک نظامی رئیس جمهور شود، کشور را نجات می دهد» چیست؟ گفته است: هر کسی می خواهد رئیس جمهور شود باید یکسری ویژگی هایی را داشته باشد، بر این اساس سابقه او مسئله دوم می شود. حالا اینکه یک نفر با سابقه نظامی می تواند کشور را نجات دهد، به مقطع زمانی و وضعیت کشور بستگی دارد. معتقدم امروز ایران یک قدرت منطقه ای است و اگر وظایف خود را انجام ندهد تجزیه می شود. در چنین وضعیتی فردی باید سکان اجرایی کشور را به دست گیرد، استراتژیک باشد، با این تعریف اگر مفهوم نظامی بودن، معنای استراتژیک بودن در درون خود دارد، من آن صحبت را قبول می کنم. اگر مردم به این درک برسند که ایران باید وظیفه منطقه ای خود را انجام دهد، حتما به فرد نظامی استراتژیک رأی خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته