دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 16:35
بصارتی در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد

فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در ماه مبارک رمضان

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، فعالیت‌های قرآنی واحدها و مراکز استان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر : 27159

فخرالسادات بصارتی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در گرگان با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن کریم و یادآور خاطره شیرین و شگفت انگیز نزول آخرین کتاب هدایت آسمانی بر قلب مطهر رسول اکرم (ص) است، اظهار کرد: هرساله با فرارسیدن ماه مبارک همه مسلمانان خانه دل را به نور آیات قرآن می‌افروزند و جان‌های خود را به عطر دل‌آویز کلام الله می‌نوازند. در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز با اهتمام و جدیت کانون‌های قرآن و عترت برنامه‌های از پیش طراحی شده قرآنی با توجه ویژه به اجرا در می‌آید.


بصارتی افزود: فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی، اکنون سرآمد فعالیت‌های فرهنگی بوده و امید است این بستر متاسب، زمینه توسعه روزافزون فرهنگ قرآنی را در جامعه دانشگاهی فراهم آورد.


وی در تشریح اهم برنامه‌های قرآنی در واحدهای استان از برگزاری کارگاه تفسیر سوره حدید در تمامی واحدها و مراکز استان خبر داد و گفت: تفسیر سوره حدید با بهره‌گیری از استادان برجسته قرآنی چهارمین کارگاه تفسیر است که به طور همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحدها و مراکز استان گلستان به مدت 16 ساعت ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی در حال برگزاری است.


دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، محافل انس با قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی، برگزاری مسابقات قرانی، برگزاری جلسات پاسخگویی به سؤالات قرآنی و شبهات، برگزاری مسابقه حفظ سوره واقعه برای دانشجویان و کاروان جزء خوانی قرآن کریم را از مهمترین محورهای فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان در واحدها و مراکز استان عنوان کرد و افزود: در کنار فعالیت‌های صرفاً قرآنی، واحدهای استان در انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط نیز در این مدت فعال هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته