دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1397 - 11:29

اعلام مشخصات ۶ کودک مفقود شده در گرمسار توسط پلیس

دو پسر و چهار دختر سه تا ۱۲ ساله از دو خانواده تبعه افغان روز ۱۲ فروردین در ساعت ۸ شب در حالی که والدین در منزل حضور نداشتند با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شدند اما از وضعیت آنها خبری در دست نیست.
کد خبر : 271582

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پلیس آگاهی سمنان در خصوص این کودکان اعلام کرد: والدین این کودکان در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۳ فروردین با حضور در کلانتری ۱۱ گرمسار فقدان فرزندان خود را اعلام کردند که بلافاصله با توجه به خردسال بودن کودکان و حساسیت خبر، این موضوع به جد در دستور کار پلیس گرمسار قرار گرفته و با تشکیل کار گروهی متشکل از پلیس اطلاعات و آگاهی استان و فرماندهی شهرستان گرمسار تشکیل و این مسأله به صورت جدی در دست پیگیری قرار دارد.


محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگتر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی گری بود که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی معرفی و پس از آن تحویل خانواده خود در گرمسار شده است.


بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و سوابق این فرزند ارشد خانواده به نظر می‌رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی‌گری به تهران عزیمت کرده باشند.


لازم به ذکر است، پلیس آگاهی استان سمنان عکس و مشخصات آنان را به سراسر کشور اعلام و به صورت جدی در حال پیگیری موضوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب