دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1397 - 08:48
معاون اداری مالی واحد دامغان اعلام کرد:

واحد دامغان، میزبان بیش از 1200 میهمان نوروزی

معاون اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تشریح وضعیت اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: تلاش حوزه‌های عملیاتی واحد دامغان در اجرای بخشنامه اسکان نوروزی معطوف به جلب رضایت همکاران بود و سعی کردیم در بهترین شرایط، میزبان اهالی دانش و پژوهش باشیم تا میزبانی واحد و همکارانم در ذهن و اندیشه میهمانان دانشگاهی ماندگار شود.
کد خبر : 271432

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود بانی با قدرشناسی از همکارانی که واحد دامغان را برای اسکان نوروزی انتخاب کردند؛ گفت: «146 خانواده در خوابگاه‌های سوئیتی با سرویس مستقل و کیفیت مطلوب پذیرایی شدند و تعداد 178 خانواده نیز در محل هتل دانش دانشگاه پذیرش و پذیرایی شدند که در مجموع میزبان بیش از 1218 نفر بودیم و بازه حضور همکاران به شکل میانگین با توجه به عبوری بودن موقعیت دامغان به میزان 12 ساعت و 45 دقیقه گزارش شد و تعدادی از همکاران نیز بنا به توصیه روابط عمومی واحد و توزیع بروشورهای معرفی میراث کهن دامغان فرصتی را به دیدار از دیدنی‌های دامغان تخصیص دادند که شهر ما را مورد توجه قرار دادند و بر اساس اطلاعات دریافتی بیشترین میزان بازدیدها به بنای اولین مسجد تاریخی بعد از اسلام، تاریخانه بزرگ و در ادامه عمارت چشمه‌علی و مجموعه زیارتی امام‌زادگان دامغان بود.»


بانی با قدردانی از همکاران مجری طرح اسکان نوروزی در واحد دامغان، خاطرنشان کرد: «بنا به توصیه رئیس واحد دانشگاهی تلاش کردیم در بهترین شرایط پذیرای همکاران باشیم بنابراین با تامین خوابگاه سوئیتی و هتل دانش، سعی کردیم اسکان نوروزی واحد دامغان در ذهن و اندیشه مهربان همکاران از جای جای ایران عزیز ماندگار شود.»



سیدرضا جزء مومنی مدیر روابط عمومی واحد دامغان هم با قدردانی از همکارانی که در این واحد، اقامت موقت داشتند؛ گفت: «با تامین اطلاعات گردشگری دامغان با پیشینه 7000 ساله و اقلیم متنوع از دامنه البرز در شمال تا پهنه کویر مرکزی در جنوب دامغان، تلاش کردیم به فرصت اقامت همکاران در دامغان بیفزاییم و با تهیه فرم خاطره سعی کردیم بازخورد زحمات گروه میزبانان را دریافت کنیم و بعد از تعطیلات هم با همکاران ساکن در خوابگاه سوئیتی تماس گرفتیم که حتی یک مورد از کمبود و نارضایتی، گزارشی را دریافت نکردیم که نشان از حسن برخورد و رفتار خوب همکاران واحد دامغان دارد بنابراین با ارزیابی به عمل آمده، امیدواریم در سال‌های آینده، میزبان جمعیت بیشتری از همکاران عزیز باشیم که دامغان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب خواهند کرد.»


مدیر روابط عمومی واحد دامغان، افزود: «افزایش 46 درصدی میهمانان نوروزی در واحد دامغان را به فال نیک می‌گیریم و از محبت و اظهار لطف همکاران که در بازگشت با تماس تلفنی و ارسال پیام، واحد دامغان را میهمان‌نواز خواندند؛ ممنون و سپاسگزاریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته