دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بهبهان تاکید کرد:

توجه به کیفیت آموزشی در دانشگاه

رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و رئیس واحد بهبهان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به کیفیت بخشی آموزشی باید سرلوحه امور قرار گیرد.
کد خبر : 271393

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید فضل الله موسوی نسب در جمع کارکنان واحد بهبهان به مناسبت شروع سال کاری 97 و آغاز سال نو با تبریک سال جدید به همه همکاران از توجه ویژه به کسب درآمدهای غیرشهریه ای، تکریم ارباب رجوع و کیفیت بخشی آموزشی نام برد.


رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان خوزستان نگاه ویژه به درآمدهای غیر شهریه ای را از مهم ترین اولویت‌های کاری سال 97 عنوان کرد.


وی گفت: «سال جدید که به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده وظیفه خود و همه کارکنان و دانشجویان واحد بهبهان میدانیم که با توجه ویژه به خرید کالای ایرانی نقش موثری در تحقق بخشی به شعار سال و توسعه اشتغال پایدار داشته باشند.»


در این دیدار صمیمی دکتر موسوی نسب به همراه چند تن از اعضای هیات رئیسه واحد با حضور در محل کار تعدادی از همکاران نیز با تبریک آغاز سال نو برای آنها سالی سرشار از موفقیت و بهروزی را از درگاه ایزد منان طلب کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته