دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1397 - 16:03
در تشریح برنامه های سال 97 عنوان شد؛

تغییر ساختار سازمانی و افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تغییر ساختار سازمانی و افزایش جذب دانشجو در واحدهای استان را در سال 97 از برنامه های مهم استان عنوان کرد.
کد خبر : 271390

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در آیین دیدار نوروزی با کارکنان واحد ساری یکی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 را اجرای چارت تشکیلاتی جدید عنوان کرد و گفت: با وجود همه مشکلات مالی مشی، دیدگاه و برنامه های دکتر ولایتی و دکتر رهبر بر تعدیل و کاهش نیروی انسانی در دانشگاه نیست به همین دلیل و برحسب نیاز امروز دانشگاه ساختار دانشگاه چابک تر خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه دلیل تغییر ساختار دانشگاه نیز به دلیل تغییر ماموریت های حوزه های مختلف دانشگاه است اظهار کرد: در ساختار جدید برخی از حوزه های معاونت و برخی از حوزه های مدیریتی در واحدهای استان ادغام خواهند شد که این ادغام و چابکسازی در راستای منافع دانشگاه است.


نیازآذری با اشاره به بودجه سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: در بودجه سال 97 علی رغم مشکلات مالی فراوان از حقوق و مزایای کارکنان کم نخواهد شد و برابر مقررات افزایش حقوق نیز خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های به عمل آمده، درآمد واحدهای استان تقریبا با پرداخت حقوق و مزایای استادان و کارکنان در طول سال برابر است افزود: همه اعضای مجموعه باید در کاهش و صرفه جویی هزینه ها و نیز افزایش منابع در آمدی بخصوص در فرایند جذب دانشجو با مجموعه دانشگاه همکاری نزدیک ، سازنده و اثربخش داشته باشند.


نیازآذری با اشاره به تشکیل ساختار استانی از سال 94 گفت: از ابتدای مسئولیت استانی با شناسایی برخی از هزینه های بی اساس و اضافی آنها را در واحدهای استان حذف کردیم که رقم قابل توجیهی در استان صرفه جویی شده است.


نیازآذری با اشاره به اهمیت فعالیت اساتید و کارکنان در فرایند جذب دانشجو ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت دانشجویی در همه دانشگاه های کشور کم شده است، با این حال دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین میزان جذب را در کشور دارد و همه کارکنان و استادان نیز باید انجام وظایف خود و تکریم ارباب روجوع در راستای جذب حداکثری دانشجو تلاش و همکاری لازم را داشته باشد.


وی با اشاره به برنامه های آموزشی برای تشکیل کلاسهای درسی در روزهای پنج شنبه و جمعه اظهار کرد: این موضوع در دستور کار شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که در صورت صرف و صلاح دانشگاه و کمک به دانشجویان، ایام تشکیل کلاس در طول هفته تغییراتی خواهد کرد.


نیازآذری با بیان اینکه تکریم دانشجویان همواره سرلوحه برنامه های کاری دانشگاه است افزود: دانشجویان عامل اصلی توسعه این دانشگاه هستند وباید همه اعضای دانشگاه در جهت رفع و حل مشکلات و خواسته های آنان تلاش کنند.


وی با بیان اینکه واحد ساری به عنوان واحد مرکز و الگو در استان شناخته می شود بر توصیه ضوابط و مقررات انجام دقیق و کامل وظایف محوله تاکید کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته