دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1397 - 12:38
سرپرست باشگاه سپاهان:

مذاکره مستقیم با مسلمان و جباروف نداشتیم/ آینده مبهم ابراهیم زاده در سپاهان

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: در حالی که این روزها صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با مسلمان و جباروف مطرح می‌شود اما هیچ مذاکره‌ مستقیمی با این بازیکنان نداشتیم.
کد خبر : 271328

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپاهان در هفته‌های باقی مانده لیگ و خطر سقوطی که این تیم را تهدید می‌کند گفت: «سپاهان تیم بزرگی است و قطعا خطر سقوط این تیم را تهدید نخواهد کرد. درست است که روی کاغذ سپاهان در کنار چند تیم دیگر در معرض سقوط قرار دارد اما به تیم خودمان باور و اعتماد داریم و توانایی شکست هر سه بازی پایانی لیگ را در بازیکنان خودمان می‌بینیم.»


وی ادامه داد: «ما در سه بازی آخر لیگ باید برای کسب 9 امتیاز تلاش کنیم و تمام هدف ما این است که با سه بردی که در این بازی‌ها کسب می‌کنیم رتبه خودمان را در پایان فصل ارتقا ببخشیم و گرچه در این فصل نتوانستیم نمایش درخشانی داشته باشیم اما می‌خواهیم با کسب سه برد دل هواداران خودمان را شاد کنیم.»


سرپرست باشگاه سپاهان در مورد ماندن یا نماندن منصور ابراهیم‌زاده روی نیمکت مربیگری این تیم برای فصل بعد بیان کرد: «هنوز هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد کادر فنی نداریم. همه مسائل تمدید قرارداد سرمربی تیم بعد از پایان لیگ مشخص می‌شود و در حال حاضر هدف ما تمرکز روی بازی‌های لیگ است.»


وی در مورد پیشنهادات باشگاه سپاهان به محسن مسلمان و سرور جباروف افزود: «در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد باشگاه سپاهان به بازیکنان دیگر مطرح شد اما هیچ مسئولی از باشگاه با بازیکنان سایر تیم‌ها تماس نگرفته است و با آنها مذاکره مستقیم نداشته است. همیشه در پایان فصل مدیربرنامه‌ها بازیکنان زیادی را به باشگاه های دیگر معرفی می‌کنند و در حال حاضر هم 20 بازیکن از طریق مدیربرنامه‌ها به ما پیشنهاد شد و دلیلی ندارد که ما بخواهیم همه این بازیکنان را جذب کنیم.»


تابش ادامه داد: «یک تیم نقاط ضعفی دارد و ما برای تقویت نقاط ضعف خودمان قطعا بازیکنان جدیدی را درنظر گرفتیم، ضمن اینکه در پایان فصل تعدادی از بازیکنان خودمان هم قطعا از جمع ما جدا می‌شوند. اما متاسفانه بعضی افراد صحبت‌های خوبی را مطرح نمی‌کنند و سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که باشگاه سپاهان پیشنهاد نجومی به مسلمان داده است یا از باشگاه استقلال مطرح می‌شود که به جباروف پیشنهاد دادیم. سوال من از مسئولین باشگاه استقلال این است که کدام مسئول رسمی باشگاه سپاهان برای جذب جباروف با این بازیکن یا مدیربرنامه‌اش مذاکره مستقیم کرده است. در فصل گذشته درحالی که شجاع خلیل‌زاده با ما قرارداد داشت باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن در تهران خانه تهیه کرده بود و در حالی که هیچ مذاکره‌ای با مسلمان نداشتیم اعلام می کنند که باشگاه سپاهان پیشنهاد نجومی به مسلمان داد.»


تابش در خصوص برنامه سپاهان برای فصل بعد رقابت‌های لیگ گفت: «سپاهان که پرافتخارترین تیم لیگ برتر است اما در چند سال گذشته نتوانست رتبه خوبی در جدول کسب کند اما ما کارمان را برای بستن یک سپاهان قدرتمند برای فصل بعد آغاز کردیم و تمام هدف ما در فصل بعد قهرمانی این تیم در لیگ است. برنامه باشگاه سپاهان به این منوال است که در فصل بعد قهرمان لیگ شویم و در 3 سال آینده قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را در اولویت کاری خودمان قرار دادیم. همه این عوامل نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و داشتن یک تیم قدرتمند است که ما می‌خواهیم این فضا را در سپاهان بوجود بیاوریم.»


سرپرست باشگاه سپاهان در مورد بودجه این باشگاه در فصل بعد برای جذب بازیکن گفت: «سپاهان 67 تیم ورزشی دارد و فقط یک تیم فوتبال ندارد که بخواهد کل بودجه‌اش را برای تیم فوتبالش خرج کند. بودجه ما مشخص است و در نقل و انتقالات پیش فصل فقط اسم سپاهان است که این تیم قیمت نجومی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد اما واقعیت امر این است که چند باشگاه دیگر رقم قراردادها را بالا می‌برند و پیشنهادهای بسیار بالاتری نسبت به ما می دهند. در حال حاضر یک باشگاه لیگ برتری پولی که برای مهاجمش هزینه کرد اندازه قیمت 5 بازیکن ما است و نمی‌دانم با چه منطقی می‌گویند که سپاهان پیشنهاد نجومی می‌دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته