دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 15:23
با همکاری کمیته امداد و واحد نور برگزار شد؛

نسیم همدلی در گلریزان واحد نور/ کمک یک میلیارد و 630 میلیون ریالی به نیازمندان

جشن رمضان همراه با مراسم گلریزان از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد. مسئولان، خیران و نیکوکاران نوری با مشارکت خوب خود، مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال برای تهیه جهیزیه نوعروسان، هزینه درمان و سایر بخش‌ها اختصاص دادند.
کد خبر : 27124

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در این مراسم گفت: هدف ما از میزبانی جشن رمضان امسال که با همکاری صدا و سیمای مازندران صورت گرفت تنها با دیدگاه فرهنگ‌سازی و ترویج همدلی همه اقشار با قشر نیازمند بوده است.


دکتر صدرالدین متولی اظهار کرد: برگزاری جشن رمضان در استان اقدام بسیار خوبی است که از جامعه ولایی و اسلامی انتظار این است که این‌گونه جشن‌ها پرشورتر برگزار شود. برگزاری جشن نسیم همدلی در ماه مبارک رمضان اقدامی ارزشمند است که نیاز است این‌گونه جشن‌ها در استان همچنان تداوم داشته باشد.


فرماندار نور نیز کمیته امداد را یکی از مهمترین کارهای امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: در نظام الهی و حکومت اسلامی باید توجه به محرومان و مستضعفان محور اصلی اقدامات و برنامه‌ها باشد چرا که در قرآن کریم آیه‌های متعددی این نوید را به مسلمانان می‌دهد که روزی مستضعفان وارثان این زمین خواهند شد.


هادی خنجری خدمات کمیته امداد به مددجویان را مطلوب و شایسته عنوان کرد و گفت: کمک به این نهاد وظیفه همگان است.


امام جمعه شهرستان نور هم بیان کرد: در ماه رمضان باید خود را در مسیر نسیم همدلی قرار دهیم تا به همبستگی بیشتر و همدلی و هم‌زبانی برسیم و به دور از اختلافات باشیم.


حجت‌الاسلام باقرزاده با توجه به زندگی امام علی (ع) و نقش ایشان در حفظ وحدت در جامعه اسلامی گفت: بزرگان دینی در زمان خود سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را به دوش کشیدند ولی انسجام و همدلی خود را از دست ندادند.


در پایان جشن با برگزاری مراسم گلریزان و خواندن نامه‌های درخت آرزوها هر یک از مسئولان رفع مشکل یکی از نیازمندان را بر عهده گرفت.


سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور شاهد حضور عوامل اجرایی برنامه نسیم همدلی بود که با میزبانی کمیته امداد شهرستان نور و با حضور مسئولان و خیران و نیکوکاران نوری برگزار شد. در این مراسم، شهردار و چند تن از اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته