دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 14:34
امام جمعه موقت گچساران:

حمایت از ولایت امیر مومنان در عصر حاضر، در حمایت از ولی فقیه متبلور می‌شود

امام جمعه موقت گچساران گفت:‌ پرچم پرافتخار حکومت شیعی در ایران اسلامی با زعامت ولی‌فقیه به اهتزاز درآمده است و ما باید به شکل همه جانبه به حمایت از آن بپردازیم، کسانی که از این مهم حمایت می‌کنند از پیغمبراعظم(ص) و اهل بیت(ع) پاسخ خود را دریافت می‌کنند و حمایت از ولایت امیرمومنان در عصر حاضر در حمایت از ولی فقیه متبلور می‌شود.
کد خبر : 27114

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده در آئین بزرگداشت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در واحد گچساران که با حضور کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در نمازخانه مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اعظم(ص)، مشیت خداوند بر این قرار گرفته است که سلب حضرت رسول اکرم(ص) در نسل امیر مومنان قرار گیرد.


وی با توجه به فضایل والای حضرت مولی‌الموحدین(ع)، اظهار کرد: علامه طباطبایی با برخورداری از این فضایل، مرید واقعی امیرمومنان بود و با ولایت الهی پیوند ناگسستنی داشت.


خواجه‌زاده اظهار کرد: علامه طباطبایی با توجه به افرادی که بغض امیرالمومنین (ص) را دارند، می‌گوید: این اشخاص از هیچ کدام از درهای بهشت مجوز ورود ندارند.


وی تصریح کرد: شیعیان مولای متقیان(ع) در شب اول قبر، در روز قیامت، در ظلمت و تاریکی جهنم و در روز وحشت عظیم، در حصار ولایت علی (ع) قرار می‌گیرند.


امام جمعه موقت گچساران، انتظارات مولی الموحدین (ع) از شیعیان را برشمرد و افزود: شیعیان باید برای تحقق ولایت الهی با مال، جان، سواد، کتاب، سخنرانی و حضور در مراسم‌های ائمه اطهار(ع) تلاش کنند.


خواجه‌زاده انقلاب اسلامی ایران را تنها حکمت شیعی ولایت امیر مومنان دانست و گفت: پرچم پرافتخار حکومت شیعی در ایران اسلامی با زعامت ولی‌فقیه به اهتزاز درآمده است و ما باید به شکل همه‌جانبه به حمایت از آن بپردازیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته