دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1397 - 08:40
سرپرست تیم استقلال:

رقم تمدید قرارداد شفر مشخص نشده است/ مصدومیت سد راه تیام

سرپرست تیم استقلال گفت: مبلغ تمدید قرارداد وینفرد شفر هنوز مشخص نشده است ولی او به طور حتم در استقلال می‌ ماند.
کد خبر : 271095

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری پر گل استقلال برابر مشکی‌پوشان گفت: «حال و روز تیم استقلال خوب است و برابر نماینده مشهدی لیگ برتر هم به‌رغم آنکه چند بازیکن تیم مصدوم بودند ولی برنده شدیم و نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. تعداد آسیب‌دیده‌های تیم زیاد است ولی بازیکنان دیگر دست از تلاش نمی‌ کشند و تلاش می‌ کنند تا در ادامه فصل هم برنده از زمین بیرون بیایند تا فصل موفقی را پشت‌ سر بگذاریم.»


وی در واکنش به این موضوع که مصدومیت‌های فراوان می‌تواند مانع رسیدن استقلال به عنوان دومی لیگ برتر شود یا خیر، اظهارداشت: «بازیکنان استقلال در هفته‌‌ های اخیر ثابت کرده‌اند که در تمام بازی‌ ها با قدرت بالایی به میدان می‌روند و همه توان خود را می‌گذارند تا به پیروزی برسند. همدلی حاکم بر تیم هم باعث شده تا پیروزی‌ های با ارزشی به دست آوریم. ما در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با همه وجود بازی خواهیم کرد تا بتوانیم نایب قهرمان لیگ، قهرمان جام حذفی و یکی از 8 تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشیم. این پتانسیل در تیم استقلال وجود دارد تا به بهترین جایگاه‌ ها دست پیدا کند.»


سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه از سوی شفر عنوان شده اگر من نبودم استقلال به لیگ آزادگان سقوط می‌کرد، تصریح کرد: «نه، چنین حرفی از سوی مربی حرفه‌ای و عاقلی چون شفر مطرح نمی‌شود. این حرف‌ها شایعه است و اگر بیان شده بود به طور حتم اثبات می‌ شد. شفر در کنار دستیارانش در کادرفنی استقلال و با حمایتی که هیات مدیره و هواداران انجام می دهد به نتایج خوبی رسیده است و با جدیت هم کارش را ادامه می‌دهد تا بیش از گذشته طرفداران استقلال را شاد کند.»


وی در واکنش به این مسئله که شفر اعلام کرده با 600 هزار دلار حاضر به تمدید قرارداد با استقلال نیست و همچون برانکو یک میلیون دلار می‌خواهد، تاکید کرد: «اصلا رقم قرارداد جدید مشخص نشده و تمامی این حرف‌ها گمانه‌زنی است. طبق توافق اعضای هیات مدیره باشگاه تمامی اختیارات به رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه سپرده شده تا وی مذاکرات را با سرمربی آلمانی تیم انجام دهد و به توافق نهایی برسد.»


عبداللهی درباره اینکه شفر گفته دستمزد منصفانه برای تمدید قراردادش می‌خواهد، بیان داشت: «اینکه شفر دستمزدی عادلانه و منصفانه خواسته که حرف بدی نیست. هر دو طرف باید از قرارداد سود ببرند. شفر دانش و توانایی‌های فنی دارد که به واسطه آن می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند و در مقابل هم باید پولی به او پرداخت شود که ارزش کارش را داشته باشد. بدون تردید قرارداد شفر با استقلال تمدید می شود و او در فصل آینده روی نیمکت تیم خواهد نشست. او خودش علاقه دارد تا با استقلال موفقیت‌ های بیشتری به دست آورد و حتما قراردادش را با تیم تمدید می کند.»


سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه باشگاه استقلال توان پرداخت قرارداد شفر و بازیکنان خارجی‌اش را خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: «مدیرعامل در کنار مدیران مالی باشگاه در تلاش هستند تا تمامی پرداخت‌ها به موقع صورت پذیرد. وقتی بازیکن گرانقیمتی مثل تیام را آوردیم و پرداختی‌های او بدون تاخیر انجام شده، بالطبع دیگر قراردادها از جمله قراردادی که با شفر بسته می‌شود در موعد مقرر پرداختی‌هایش صورت می‌گیرد.»


عبداللهی در واکنش به این موضوع که استقلال نماینده‌ای در میان برترین‌های جدول گلزنان ندارد، تصریح کرد: «تا اینجای فصل 38 گل زده‌ایم و چندین بازیکن تیم 6، 5 و 4 گل به ثمر رسانده‌اند. اگر تیام مصدوم نمی‌شد در پایان فصل این فرصت را داشت که در میان گلزنانی قرار گیرد که بیش از 10 گل برای تیم‌شان زده‌اند ولی مصدومیت او را عقب انداخت. با روند رو به رشدی که داریم در فصل آینده در جدول گلزنان هم نماینده خواهیم داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته