دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1397 - 12:45
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد؛

تقسیم دانشگاه پیام‌نور به 10 منطقه تا مهر امسال

رئیس دانشگاه پیام‌نور با تاکید بر لزوم گسترش روحیه امید در این دانشگاه گفت: باید بتوانیم این باور را در بدنه دانشگاه پیام‌نور ایجاد کنیم که تصمیم گیرندگان در سازمان مرکزی در پی رفع مسائل و مشکلات، بهبود روند فعالیت‌ها و حرکت به سوی تعالی و پیشرفت بیشتر هستند.
کد خبر : 271045

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، دکتر زمانی در دیدار نوروزی با مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور افزود: هدایت و کنترل کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور توسط سازمان مرکزی صورت می‌گیرد. همکاران دانشگاه در سازمان مرکزی با هر روحیه‌ای کار کنند، این روحیه در زیر مجموعه دانشگاه پیام‌نور جاری می‌شود و چه بهتر که بتوانیم در سال جدید، امید، دقت، سرعت و حسن انجام کار را در بدنه خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور گسترش دهیم.


رئیس دانشگاه پیام‌نور با اشاره به برنامه‌های مهم دانشگاه در سال 97 گفت: منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام نور علاوه بر اینکه در اساسنامه دانشگاه نیز لحاظ شده، وظیفه‌ای است که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیات امنا بر دوش ما گذاشته شده و قصد داریم تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید آن را اجرا کنیم که در این برنامه دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور به ده منطقه تقسیم می‌شود.


زمانی آمایش مراکز و رشته‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه در سال جدید عنوان کرد و گفت: آمایش مراکز و واحدهایی که دارای تعداد کمی دانشجو هستند، باید به شکل صحیحی تصمیم‌گیری و به سرعت اجرا شود.


وی با عنوان اینکه برای جبران کمبود دانشجو باید از پتانسیل دانشگاه در زمینه نوآوری، فناوری، استارت‌آپ‌ها و همچنین تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم، افزود: بهره‌مندی از این پتانسیل‌ها موجب می‌شود تا بهتر بتوانیم فعالیت‌های تحقیقاتی در سطح ملی را انجام داده و این مسئله را به گونه‌ای نهادینه کنیم که پروژه‌های تحقیقاتی ملی به دانشگاه پیام‌نور واگذار شود.


زمانی اذعان داشت: 80 درصد رشته‌های دانشگاه پیام‌نور در حوزه علوم انسانی است که می‌توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی بزرگ ملی در زمینه‌های مختلف مسائل اجتماعی، معضلات و ... را در دانشگاه پیام‌نور به دلیل گستردگی در سراسر کشور انجام داد.


وی همچنین بین‌المللی شدن دانشگاه را بسیار مهم دانست و افزود: دانشگاه پیام نور باید در زمینه جذب دانشجوی خارجی، گسترش مرزهای دانش و آموزش زبان فارسی به علاقه‌مندان در سراسر جهان به انسجام بهتری برسد و از ظرفیت‌های آموزش الکترونیکی و شیوه آموزشی نیمه حضوری برای این منظور به شکل مطلوب‌تری استفاده کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته