دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1397 - 08:56
سیروس پورموسوی:

کوچکترین کم‌کاری در این فصل نداشته‌ایم/ امیدواری به کسب سهمیه آسیایی

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در این فصل هیچ کم‌کاری نداشتیم و این فرصت را داریم تا در میان 5 تیم بالای جدول قرار بگیریم.
کد خبر : 270972

سیروس پورموسوی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تساوی تیمش در دربی جنوب ایران برابر پارس جنوبی جم گفت: «بازی خیلی حساس و سرنوشت‌سازی برای دو تیم بود که در پایان با تساوی تمام شد. استرس بالای این دیدار به خاطر جایگاه دو تیم در نیمه بالایی جدول باعث شد تا بازیکنان نتوانند عملکرد همیشگی‌شان را داشته باشند و برای همین هم بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.»


وی ادامه داد: «البته کسب یک امتیاز در خانه تیم پارس جنوبی که پدیده لیگ هفدهم است برای ما غنیمت به حساب می‌آید ولی از طرف دیگر فاصله‌مان با تیم‌هایی که فرصت کسب سهمیه را دارند بیشتر شد و باید در 3 بازی پایانی 9 امتیاز را به دست آوریم تا در صورتی که رقیبان امتیاز از دست دادند، موفق به صعود به لیگ قهرمانان آسیا شویم.»


سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد اینکه اگر تیمش به سهمیه آسیا نرسد از عملکرد خود در لیگ هفدهم رضایت خواهد داشت یا خیر، اظهارکرد: «من به طور 100 درصد از نحوه کارم در فولاد راضی هستم. برنامه ما بر این بود که در این فصل به ساختار مناسبی برسیم تا در لیگ هجدهم به دنبال ایستادن در میان 3 تیم بالای جدول باشیم و الان هم این فرصت را داریم تا در میان 5 تیم نخست لیگ هفدهم بایستیم. ما در مقطعی از فصل به رده دوم جدول رسیدیم اما مشکلاتی نظیر مصدومیت‌های ناخواسته و آب و هوای نامناسب اهواز مانع تمرینات با برنامه‌مان شد که منجر به از دست رفتن امتیازات حساسی گشت و حالا در رده ششم هستیم.»


وی خاطرنشان کرد: «بدون شک در فرصت باقیمانده هم تلاش می‌کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم و با سربلندی فصل را به پایان برسانیم. آنچه مسلم است تلاش بی‌وقفه ما برای رسیدن به موفقیت بود و اینکه کوچکترین کم‌کاری از جانب کادرفنی و بازیکنان صورت نگرفت و همه تلاش خود را کردیم تا در تمامی دیدارها با بهترین نتیجه از زمین خارج شویم.»


پورموسوی در خصوص اینکه فولاد یکی از خطوط دفاعی موفق لیگ هفدهم را دارد اما در خط حمله عملکرد مناسبی نداشته است، تصریح کرد: «ما در 6 هفته اول این فصل بدون مهاجم به مصاف حریفان رفتیم چون آنها مصدوم بودند. در نیم فصل دوم هم سعی کردیم با جذب مهاجم جدید این بخش از تیم را تقویت کنیم ولی به توفیقی که مدنظرمان بود، نرسیدیم. واقعیت این است که تیم‌های مقابل برای گل نخوردن وارد زمین می‌شوند و خیلی بسته بازی می‌کنند. مطمئنا برای فصل آینده این ضعف را برطرف خواهیم کرد چرا که یک تیم برای کسب امتیاز نیاز به خط حمله آماده‌ای دارد و ما باید با جذب نفراتی موثر در امر گلزنی موفق باشیم.»


وی در مورد اینکه در طول فصل به خاطر مشکلاتی که با سکوها داشت، چند بازی تهدید به جدایی از فولاد کرد، تاکید کرد: «واقعیت این است که مدیریت باشگاه باید با همکاری کانون هواداران فضایی را برای کنترل سکوها فراهم کند. هواداران جوان و احساسی فولاد به دنبال برد هستند ولی در فوتبال برد و باخت وجود دارد و بارها رخ داده که تیم‌ها به‌رغم شایستگی در کسب پیروزی ناکام مانده‌اند. باید به طرفداران این موضوع آموزش داده شود که یک تیم همیشه برنده نمی‌شود.»


سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه از شرایط مالی تیم رضایت دارد یا خیر، یادآور شد: «100 درصد از عملکرد مالی مدیران باشگاه راضی‌ام. تا اینجا به خوبی به تعهدات عمل شده و همین موضوع باعث شد تا فولاد در نیمه بالای جدول باقی بماند و بازیکنان انگیزه بالایی را برای مصاف با حریفان داشته باشند. شرکت فولاد با حمایت مناسب از تیم فوتبالش فضایی را حاصل کرده که جوانان زیادی در استان خوزستان به فولاد روی بیاورند.»


پورموسوی در خصوص اینکه موفق شده طلبش را از استقلال خوزستان بگیرد یا نه، تصریح کرد: «متاسفانه هنوز طلب من از باشگاه استقلال به قوت خود باقی است و موفق به گرفتن پولم از این باشگاه نشده‌ام. این در حالی است که بارها با محمودی مدیر گروه ملی تماس گرفتم و به او پیامک هم داده‌ام. آن هم در شرایطی که مالیات پولی که هنوز نگرفته‌ام را پرداخت کرده‌ام. موسوی هم که استقلال خوزستان را خریده به خوبی در جریان بدهی‌های این باشگاه است و می‌داند که من و دیگر نفرات طلبکار حاضر به بخشش پول‌مان نیستیم و حق‌مان را می‌خواهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته