دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1397 - 09:42

آمریکا بار دیگر با بیانیه شورای امنیت درباره کشتار فلسطینیان مخالفت کرد

14 عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد گرچه برای صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره درگیری‌ها و کشتار فلسطینیان غزه موافقت کرده بودند، ولی مخالفت آمریکا باعث شد این بیانیه صادر نشود.
کد خبر : 270960

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد گفت: «آمریکا برای بار دوم جلوی صدور بیانیه مطبوعاتی را درباره غزه گرفته است.


وی تاکید کرد: «تلاش‌های ما متوقف نخواهد شد و ما گزینه‌های دیگری همچون پیگیری از کانال دبیرکل سازمان ملل متحد، شورای حقوق بشر و مجمع عمومی سازمان ملل متحد را داریم.»


نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تصریح کرد: «نیروهای نظامی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به مردم شلیک کرده‌ و تعداد زیادی از آن‌ها را کشته‌ و شماری را نیز زخمی کرده‌اند. تنش‌ها و درگیری‌ها از سوی سرزمین‌های اشغالی از سوی تک تیراندازها و تانک‌های اسرائیلی آغاز شده است، در حالی که مردم غزه راهپیمایی مسالمت آمیزی داشتند.»


منصور تاکید کرد: «کشتار مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی باید متوقف شود. ما امیدوار بودیم که این بیانیه صادر شود اما یک کشور جلوی آن را گرفت. ما نپذیرفته‌ایم که تلاش‌ها پایان یافته است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته