دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1394 - 12:08
مدیر کل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد

بیش از 1200 واحد بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی در خدمت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از طریق 1233 واحد عملیاتی بیمه‌ای و درمانی در خدمت بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.
کد خبر : 27078

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا امینی گفت: این سازمان از طریق 533 شعبه اصلی، 235 شعبه اقماری، 165 کارگزاری و بیش از 300 مرکز درمانی ملکی به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهد.


وی تصریح کرد: شعب اقماری تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت سیار نیز در شهرهایی که به لحاظ جمعیتی شرایط ایجاد شعبه اصلی را ندارند، خدمت رسانی می‌کنند.


امینی با اشاره به گسترش بسترهای تأمین اجتماعی الکترونیک در سراسر کشور یادآور شد: با اقدامات انجام گرفته شده در حوزه خدمات غیر حضوری، این سازمان در همه نقاط کشور آماده خدمت دهی به ذی‌نفعان است.


وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در 4 جزیره از جزایر ایرانی خلیج فارس دارای شعبه اصلی است، اظهار کرد: در دیگر جزایر که کارگاه و بیمه شده مشمول تأمین اجتماعی وجود دارد، بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به شعب اقماری سیار، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.


مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان گستره واحدهای این سازمان در تمامی نقاط کشور گفت: 34 شعبه و 13 مرکز درمانی ملکی فعال در خدمت بیمه شدگان ساکن در مناطق مرزی کشور است.


امینی با اشاره به اهمیت نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های واحدهای سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در سال گذشته و سه ماه سال جاری 23 استان کشور توسط دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان و 33 استان توسط حوزه امور استان ها مورد بازدید قرار گرفته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مستمری‌بگیران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته